حضور داتین در نشست کمیته حمایت از سیاست‌های انجمن بانکداران آسیا

شرکت داتین به عنوان نماینده بانک پاسارگاد در نشست کمیته حمایت از سیاست‌های انجمن بانکداران آسیا که ۱۲ مردادماه برگزارشد، شرکت کرد.

سی‌وهشتمین دوره نشست انجمن بانکداران آسیا در آبان ماه امسال با تمرکز بر موضوع «تحول دیجیتال بانک‌ها» برگزار خواهد شد.در این راستا، چندین کمیته حمایتی برنامه‌ریزی‌ شده که نخستین کمیته این نشست، ۱۲ مردادماه با موضوع «امنیت سایبری» برگزار شد.

در این گردهمایی آنلاین، داتین به عنوان نماینده بانک پاسارگاد، عضو انجمن بانکداران آسیا حاضر شد تا تجربه‌های این بانک را در ارتقای امنیت سایبری با سایر حاضران به اشتراک بگذارد.

مدیریت و اهمیت امنیت سایبری، چالش‌ها و حملات رایج آن در صنعت مالی بخش از موضوعات مطرح‌شده در این نشست آنلاین بود. در ادامه، از ابتکاراتی که بانک پاسارگاد تا به امروز برای مدیریت امنیت سایبری انجام داده، صحبت شد که می‌توان به ایجاد یک شرکت مستقل و متخصص در حوزه امنیت سایبری، تشکیل دپارتمانی مجزا به منظور مدیریت اقدامات امنیتی با پیمانکاران بانک، شخصی‌سازی چارچوب امنیت سایبری، تولید داخلی چندین ابزار ضروری به منظور تشخیص و پاسخ به مسائل امنیتی، ایجاد یک تیم قرمز (Red Team) و اجرای برنامه‌های آگاه‌سازی مشتریان اشاره کرد.

همچنین این نکته مد نظر قرار گرفت که محصولات بانک پاسارگاد در حوزه امنیت سایبری از جمله CDN بانکی داتین، یک سیستم امنیت سایبری است که به طور همزمان شرایط امنی را با استفاده از آخرین ابزارهای این حوزه برای بانک‌ها فراهم می‌کند.

در نشست اولین کمیته حمایت از سیاست‌های انجمن بانکداران آسیا، علاوه بر داتین به عنوان نماینده بانک پاسارگاد، بانک ملی هتن از کشور سریلانکا، بانک مالدیو و شرکت بانکداری تجاری ریزال نیز حاضر بودند.

انجمن بانکداران آسیایی بزرگترین انجمن بانکی در حوزه آسیا و اقیانوسیه است که بانک‌های معتبر در آن عضویت دارند و تعامل و ارتباط بین آنها در بهبود ارتباطات و تسهیل روابط دولت‌ها موثر است.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.