ماجرای تذکر صداوسیما به سریال خاتون در مورد تجاوز روسیه چه بود؟

در روزهای اخیر خبری مربوط به پلتفرم نماوا دست به دست شد که در آن به ماجرای تذکر صداوسیما به سریال خاتون اشاره شده بود.

در روزهای اخیر خبری مربوط به پلتفرم نماوا دست به دست شد که در آن به ماجرای تذکر صداوسیما به سریال خاتون اشاره شده بود. اما ظاهرا این اتفاق جدید نیست و بازنشر یک گفت‌وگوی قدیمی درباره سریال خاتون به پخش دوباره آن منجر شده است.

به گزارش فاواپرس، محمدحسن شانه ساز مدیرعامل نماوا که در آن زمان معتقد بود صداوسیما به تعطیلی پلتفرم‌های نمایش‌خانگی چشم دوخته در این رابطه گفته بود: تنها در صنعت نمایش خانگی است که رگولاتور، خودش رقیب ماست. عملکرد ساترا شبیه به بازی فوتبالی شده که از مجموعه ۹۰ دقیقه بازی، ۸۰ دقیقه بازی در میانه زمین برگزار می‎‌شود و ۱۰ دقیقه پایانی بازی به این نقطه می‌رسد که حذفش کنید.

ساترا هیچ خطوط قرمزی را شفاف اعلام نمی‌کند و گویی دنبال کاهش مخاطب ماست. مثلا در مورد تذکر صداوسیما به سریال خاتون به ما گفتند چرا گفتید روس‌ها از شمال وارد ایران شدند؟ باید می‌گفتید متفق‌ها. ما که نمی‌توانیم تاریخ را عوض کنیم؛ تاریخ را که نمی‌شود تحریف کرد.

فاواپرس / ماجرای تذکر صداوسیما به سریال خاتون در مورد تجاوز روسیه چه بود؟

بیانیه نماوا در مورد تذکر صداوسیما به سریال خاتون

در پی بازنشر این صحبت‌ها، روابط عمومی نماوا در بیانیه‌ای این طور گفت:

پیرو خبر منتشرشده با تیتر «تذکر صداوسیما به سریال خاتون» روابط عمومی نماوا توضیح زیر را ارایه می‌کند:

این گفتگو یک سال پیش انجام شده و در توضیح چالش‌های آن دوران با مدیریت وقت سازمان ساترا بوده است. لازم به ذکر است این سریال بدون حذف نام روسیه پخش شد و هم‌اکنون هم در پلتفرم نماوا در دسترس عموم است.

این اولین بار نیست که پیرامون نماوا و سریال خاتون حاشیه درست می‌شود. پیش از این در پخش این سریال وقفه‌ای طولانی اتفاق افتاده بود که باعث بالا گرفتن گمانه زنی‌ها پیرامون اقدام غیراخلاقی نماوا شده بود.

در آن زمان نماوا که منبع اصلی درآمدش فروش حق عضویت به کاربران است متهم شد که می‌خواهد با روشی غیر اخلاقی مخاطبان را ناچار به خرید یک حق عضویت سه ماهه دیگر کند.

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.