شرکت پرداخت الکترونیک سداد بازوی تحقق اهداف کلان بانک ملی است

بانک ملی از شرکت پرداخت الکترونیک سداد و مدیران این شرکت، حمایت صد در صدی دارد و این شرکت را ابزار و بازوی تحقق اهداف کلان خود می‌داند.

به گزارش روابط عمومی شرکت سداد، معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران در بازدید از شرکت پرداخت الکترونیک سداد و گفت‌وگو با معاونان و مدیران این شرکت از نزدیک در جریان تازه‌ترین دستاوردها، اقدامات و چالش‌های مطرح شده قرار گرفت.

دکتر علیرضا ماهیار در این بازدید گفت: مدیرعامل محترم بانک ملی، هیئت مدیره بانک و شخص من، از دکتر کاشی و شرکت پرداخت الکترونیک سداد تمام و کمال حمایت می‌کنیم و موفقیت تیم جدید را موفقیت بانک ملی می‌دانیم.

وی افزود: نگاه دکتر فرزین به شرکت‌های زیرمجموعه بانک ملی، نگاه رو به جلو و در قالب ابزار چالاک و چابک بر اساس برنامه‌های کلان بانک است. در میان شرکت‌ها، پرداخت الکترونیک سداد از اهمیت و حساسیت فراوانی برخوردار است و متناسب با همین نقش و جایگاه هم انتظارات از مدیران سداد بالا است.

معاون فناوری اطلاعات بانک ملی با اشاره به تکالیف مجمع سداد گفت: شرکت پرداخت الکترونیک سداد بر اساس مصوبه مجمع سالانه خود باید در پایان سال مالی1401 به رتبه سوم در میان پی‌اس‌پی‌های پرتراکنش و دارای بالاترین مبلغ برسد. تحقق این هدف بدون شک نیازمند تلاش شبانه‌روزی مدیران و کارکنان سداد و همچنین تعامل نزدیک‌تر با بانک ملی و سایر شرکت‌های زیرمجموعه بانک است.

دکتر ماهیار ادامه‌داد: به شهادت بسیاری از مدیران باسابقه بانک ملی، حمایت بانک از شرکت‌های زیرمجموعه خود در دوره اخیر در مقایسه با گذشته کم‌نظیر است و شاهد به بار نشستن این حمایت‌ها هستیم.

در این جلسه، مدیرعامل و معاونان و مدیران شرکت پرداخت الکترونیک سداد گزارشی از اقدامات، برنامه‌ها و چالش‌ها ارائه کردند و هماهنگی‌های لازم برای تسریع و تسهیل تحقق برنامه‌ها انجام شد.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.