انواع تبلیغات در اینستاگرام

اگر به دنبال یک راه حل سریع برای افزایش فروش خود هستید، حضور شما در اینستاگرام بهترین راهکار خواهد بود چون اینستاگرام یک شبکه مجازی محبوب در بین مردم تمام جهان شناخته شده است.

اگر به دنبال یک راه حل سریع برای افزایش فروش خود هستید، حضور شما در اینستاگرام بهترین راهکار خواهد بود چون اینستاگرام یک شبکه مجازی محبوب در بین مردم تمام جهان شناخته شده است. شما با کمک انواع تبلیغات در اینستاگرام می‌توانید بازاریابی اینترنتی و برندسازی را به بهترین شکل ممکن پیش ببرید. در این مطلب ما روش های تبلیغات در اینستاگرام را بررسی می‌کنیم.

فاواپرس / تبلیغات در اینستاگرام

با انواع روش های تبلیغات در اینستاگرام آشنا شوید

بعضی از افراد تصور می کنند همین که یک پیج در اینستاگرام راه اندازی کرده و محصولات خود را در آن معرفی کنند، توانسته‌ اند بهترین شرایط را برای بازاریابی اینترنتی خود فراهم کنند. در صورتی که این تصور کاملاً غلط است. شما این پیج را با هدف تعامل بیشتر با کاربران راه اندازی کرده اید پس باید حضوری فعال در اینستاگرام داشته باشید و توجه کاربران را به خود جلب کنید. بنابراین با توجه به آنچه که گفته شد، انواع تبلیغات در اینستاگرام عبارتند از:

در صفحات معروف و پربازدید تبلیغات کنید

بهترین روش تبلیغات در اینستاگرام این است که شما به سراغ پیج های معروف بروید و متن تبلیغات خود را در آنجا قرار دهید. توجه داشته باشید که در انتخاب پیج برای تبلیغ، حتماً تعداد فالوورهای صفحه مورد نظر را با دقت مورد بررسی قرار دهید و پیچ هایی را انتخاب کنید که بیشترین دنبال کنندگان واقعی را دارند. البته که شما برای این روش تبلیغات باید هزینه پرداخت کنید ولی مسلما ارزش سودی که به دست می آورید را خواهد داشت.

فاواپرس / فالوورگیر اینستاگرام

برنامه های فالوورگیر اینستاگرام را فراموش نکنید

یکی از روش های بسیار موثر برای تبلیغات در اینستاگرام این است که کار را به سراغ فالوورگیر اینستاگرام بروید. یعنی از برنامه ها، ربات ها و سایت های افزایش فالوور استفاده کنید. مزیت این روش این است که شما به سرعت فالوورهای خود را افزایش می دهید و همین موضوع کمک زیادی به ترغیب افراد به فالو کردن اکانت شما و برند سازی شما در این شبکه اجتماعی می کند.

بهترین فالوور گیر اینستاگرام را می توانید از سایت هایی مثل فالوکمپ و فالوجت و … تهیه کنید. مزیتی که این گونه فالوور گیر ها دارند این است که فالوورهای این گونه اکانت ها ویژگی های اکانت های فیک را ندارند بنابر این اعتبار شما و اکانت شما زیر سوال نمی رود از سویی دیگر با توجه به این که این فالوور ها با ویژگی های اکانت های واقعی به اکانت شما اضافه می شوند اکانت شما به هیچ وجه شادوبن یا جریمه نمی شود.

مسابقات اینستاگرامی برگزار کنید

آیا تا به حال این سوال را از خود پرسیده اید که پیج های مربوط به کسب و کارهای تجاری با چه هدفی اقدام به برگزاری بازی‌ها و مسابقات می‌ کنند؟ مسلما در ازای برگزاری مسابقات، جایزه های نفیس ایران نیز در نظر خواهد شد و همین مسئله بریا شما عجیب تر به نظر می رسد. اما باید بدانید هر اندازه برای مسابقه و جایزه در اینستاگرام هزینه کنید، سودی چندین برابر به دست می آورید چون از این طریق فالوور بیشتری کسب خواهید کرد.

بنابراین مسابقات اینستاگرامی یک روش تبلیغاتی بسیار موثر به حساب می آیند که با این کار شما می توانید هر فالوور در پیج خود را به یک بازاریاب تبدیل کنید چون کسانی که در پیج شما هستند، قطعاً مسابقه شما را برای دوستان و آشنایان خود می فرستند تا آن ها نیز در مسابقه شرکت کنند. بنابراین با این کار، به صورت ناخواسته در حال تبلیغ پیج شما هستند. 

بیشتر بخوانید» آشنایی با قوانین و محدودیت‌های نانوشته در اینستاگرام که نمی‌دانستید

فاواپرس / خرید کامنت اینستاگرام

خرید کامنت اینستاگرام

وقتی شما می خواهید به یک پیج جدید بروید قطعا تعداد فالوورهای آن پیج و میزان بازدید از پست ها را به عنوان مهمترین معیارهای خود جهت انتخاب یا رد کردن پیج قرار می دهید. از طرف دیگر وقتی که پست های شما کامنت زیادی داشته ‌باشند، شانس دیده شدن این پست در اکسپلور اینستاگرام افزایش پیدا می ‌کند.

بنابراین از طریق خرید کامنت اینستاگرام، از یک سو اعتماد کاربران را جلب کرده اید و از سوی دیگر هوش مصنوعی اینستاگرام را به سمت خود جذب می کنید. تیم فالوکمپ بهترین بسته های کامنت اینستاگرام را در اختیار شما قرار می ‌دهد و از طرف دیگر در کامنت گذاری نیز شما را یاری خواهد کرد.

فاواپرس / خرید اکسپلور اینستاگرام

خرید اکسپلور اینستاگرام، روشی تاثیرگذار

 اگر شما بتوانید پست های خود را در اکسپلور اینستاگرام قرار دهید، در واقع یک تبلیغات بسیار گسترده‌ای را انجام داده‌اید. خرید اکسپلور اینستاگرام یکی دیگر از خدمات فالوکمپ به حساب می‌آید که شما از این طریق می توانید به بهترین شکل ممکن و در کوتاه‌ترین زمان، پست های مربوط به تبلیغات و همچنین معرفی کسب و کار خود را در اکسپلور اینستاگرام قرار داده و میزان بازدید را افزایش دهید.

خرید منشن اینستاگرام و اهمیت آن

 اگر شما بتوانید برخی از اکانت ها به خصوص فالوورهای خاص را در زیر پست های خود تگ کنید، این روش می‌تواند در تبلیغات شما نقش موثری داشته باشد. بنابراین به جای اینکه وقت زیادی  را صرف پیدا کردن کاربران کنید، می‌توانید به سراغ خرید منشن اینستاگرام بروید.

مزیت این روش هدفمند منشن کردن کاربران اینستاگرام است و در نتیجه ان بازدید هدفمند پست تبلیغاتی شما….

از طریق بسته منشن انبوه تیم فالو کمپ شما می توانید در یک پست، تبلیغات خود را به حجم زیادی از کاربران معرفی کنید.

سخن پایانی

از زمانی که شما فعالیت خود در اینستاگرام را آغاز می ‌کنید باید انواع تبلیغات در اینستاگرام را امتحان کنید تا بتوانید به بهترین نتیجه ممکن برسید. با راهکارهای ارائه شده در این مقاله، قطعاً بازاریابی و برندسازی شما به بهترین شکل ممکن پیش خواهد رفت.

در پایان از شما عزیزان می خواهیم راهکارهایی را که امتحان کردید را با ما و سایر همراهان سایت به اشتراک بگذارید.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.