دسترسی به اینستاگرام برای کاربران ایرانی سخت شده است

به گفته عادل طالبی با دستکاری‌های انجام گرفته از سوی وزارت ارتباطات، دسترسی به شبکه‌هایی چون اینستاگرام کاهشی محسوس داشته است.

به گفته عادل طالبی با دستکاری‌های انجام گرفته از سوی وزارت ارتباطات، دسترسی به شبکه‌های اجتماعی از جمله دسترسی به اینستاگرام کاهشی محسوس داشته است.

به گزارش فاواپرس، عادل طالبی، کارشناس کسب‌وکارهای دیجیتال می‌گوید: ترندها نشان می‌دهد شاهد یک تغییر در دسترسی مردم به اینترنت هستیم. آمار منتشره حکایت از کاهش فعالیت مردم در شبکه‌های اجتماعی دارد. این کاهش در یک شرایط و جامعه نرمال قطعا تحلیل‌های دیگری داشت. مثلا اگر گرایش به نرم‌افزارهای سوشال مدیای داخلی افزایش می‌یافت که آمار حکایت از چنین چیزی ندارد و آنچه رخ داده کاهش استفاده از اینستاگرام است که سامانه لایف وب نشان می‌دهد تا ۵۰ درصد نسبت به سال قبل کاهش داشته است. 

او ادامه می‌دهد: به طور مشخص این یک پیام واضح دارد، آن چه به عنوان گزارش عملکرد منتشر شده یک گزارش متناقض و نادرست است و متاسفانه جناب آقای وزیر بدون اینکه سند و مدرک ادعاهایی را مطرح کردند یک فضای گل و بلبل را ترسیم می‌کند که واقعیت عینی ندارد و مردم دارند این اختلالات و قطعی‌های پیاپی را به صورت عینی می بینند و لمس می‌کنند.

 

 


خبرهای مرتبط

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.