اعتراف غیرمنتظره بهاره افشاری درباره عمل زیبایی خود + عکس

بهاره افشاری، بازیگر نقش شیطان در سریال فراموش نشدنی او یک فرشته بود، برای اولین بار درمورد تصادفی که برایش رخ داد و عمل زیبایی خود صحبت کرد.

بهاره افشاری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان که با ایفای نقش در سریال او یک فرشته بود، بین مخاطبان تلویزیون شناخته شده است، به مناسبت روز پزشک استوری هایی را منتشر نمود و از پزشک جراح زیباییش تشکر کرد.

بهاره افشاری بازیگر نقش فرشته (شیطان) با قرار دادن چندین استوری در صفحه اینستاگرامش از پیش آمدن اتفاقی تلخ برایش پرده برداشت، او در این استوری ها از تصادف عجیبش ماه ها قبل و آسیب دیدن صورتش خبر داد.

او که قبل از این بدون هیچ جراحی و بوتاکسی از صورتش که لازمه بازیگریست، مراقبت نموده بود، خود را به دست جراح زیبایی سپرد و به او اعتماد کرد تا صورتش را مانند قبل ترمیم نماید، طوری که مورد قضاوت مردم قرار نگرفته و در کارش اختلال ایجاد نشود. در ادامه این بخش از نمناک استوری های بهاره افشاری بازیگر سریال فاصله ها را مشاهده می کنید.

اعتراف غیرمنتظره بهاره افشاری درباره تصادف و عمل زیبایی خود

فاواپرس / اعتراف غیرمنتظره بهاره افشاری درباره تصادف و عمل زیبایی خود

فاواپرس / اعتراف غیرمنتظره بهاره افشاری درباره تصادف و عمل زیبایی خود

فاواپرس / اعتراف غیرمنتظره بهاره افشاری درباره تصادف و عمل زیبایی خود

بهاره افشاری بازیگر و کارگردان متولد 14 تیر 1363 در شاهرود سمنان می باشد. او تنها یک برادر به نام بابک دارد که همسر صبا سهیلی دختر کارگردان معروف سعید سهیلی و خواهر سینا و ساعد سهیلی از بازیگران معروف کشورمان است. این بازیگر که ابتدا حرفه طراحی لباس را دنبال می کرد، با رفت و آمد چهره های هنری به مزونش، پایش به عرصه هنر باز شد و با سریال «روزگار غریب» در سال 1383 اولین تجربه حرفه ای را بدست آورد.

بهاره افشاری در آثار مختلفی مانند شب های مافیا، معراجی ها، موافقت اصولی، فاصله ها، سر دلبران و… بازی کرده و کارگردان مستند سریک اسب سردار آزمون (فوتبالیست) می باشد.

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.