کارن کراد دوره آموزشی کارآفرینی تخصصی برگزار می‌کند

کارن کراد با همکاری مرکز تجارت بین‌الملل (ITC) اولین دوره آموزشی کارآفرینی تخصصی را برای علاقه‌مندان به حوزه‌های استارت‌آپی برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی کارن کراد، دوره آموزشی کارآفرینی تخصصی به مدت یک سال ویژه متقاضیان کمتر از ۳۵ سال به صورت رایگان برگزار می‌شود. هدف از این برنامه، کمک به رشد و ارتقای فرهنگ کارآفرینی در میان جوانان و علاقه‌مندان به کارآفرینی‌ است و از سوی اتحادیه اروپا ذیل طرح توسعه تجارت «اروپا-ایران» تامین مالی شده و توسط سازمان تجارت بین‌الملل اجرا می‌شود.

در این دوره که در هفت مرحله به انجام می‌رسد، پس از فراخوان برای جذب شرکت‌کنندگان و متقاضیان و گزینش ۲۰۰ نفر از میان آنها، دوره‌های ویژه برای ایجاد و رشد یک کسب‌وکار موفق برگزار می‌شود. این دوره‌ها موضوعات متنوعی را در بر می‌گیرند که عبارت‌اند از: دوره تولید ایده، ورود به مسیر کارآفرینی، دوره مقدماتی طرح کسب‌وکار، زیر نظر گرفتن بازار صادرات، مبانی طرح کسب‌وکار، ایجاد رقابت در صنایع خلاق، مبانی مالی و ارزش‌گذاری، تولید محتوای باکیفیت در حوزه بازرگانی الکترونیکی، مالکیت معنوی و مبانی حقوقی، جذب سرمایه، مدیریت روابط مشتری، و تولید محتوای باکیفیت در حوزه بازرگانی الکترونیکی.

فاواپرس / کارن کراد دوره آموزشی کارآفرینی تخصصی برگزار می‌کند

هر کدام از این دوره‌ها توسط افراد شناخته‌شده در حوزه‌ کسب‌وکار تدریس می‌شود و پس از پایان دوره، شرکت‌کنندگان در یک بازه زمانی سه‌روزه جلسات منتورینگ ویژه شرکت می‌کنند. در ادامه رویداد هم Demoday برای کسب تجربه در جهت جذب سرمایه برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در این برنامه تا ۲ مهرماه ۱۴۰۱ فرصت دارند فرم ثبت‌نام اولیه را تکمیل و به نشانی ایمیل سایت کارن کراد (info[@]karencrowd.com) ارسال کنند.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.