دستور ستاد امر به معروف برای لغو سفر مسافر بی‌حجاب توسط تاکسی اینترنتی

ممکن است به زودی و با دستور ستاد امر به معروف و نهی از منکر، گزینه‌ لغو سفر مسافر بی‌حجاب توسط تاکسی اینترنتی به برخی از این سرویس‌ها افزوده شود.

به گزارش فاوا پرس، ستاد امر به معروف و نهی از منکر پیشنهاد داده که گزینه‌ای در تاکسی‌های اینترنتی اضافه شود که به واسطه آن رانندگان بتوانند به گزینه لغو سفر مسافر بی‌حجاب دسترسی داشته باشند.

لغو سفر مسافر بی‌حجاب توسط تاکسی اینترنتی

امروز و در جریان نشست رییس اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی و چند شرکت اینترنتی با معاونت اجتماعی و مطالبه‌گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر، به معضلات، مشکلات و تحلفات شرکت‌های اینترنتی و تبلیغات مغایر با شئونات اسلامی آن‌ها پرداخته شد.

سرپرست معاونت اجتماعی و مطالبه‌گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر در این جلسه و در صحبت‌های خود از ایده ایجاد گزینه‌ای برای تاکسی‌های اینترنتی گفته که سبب می‌شود رانندگان قادر به لغو سفر مسافران بدحجاب باشند. این ستاد همچنین خواستار ایجاد شورای امر به معروف و نهی از منکر در اتحادیه کسب و کارهای مجازی شده است.

از دیگر افرادی که در این جلسه حاضر بودند بایستی به رئیس اتحادیه کسب و کارهای اینترنتی، مدیرعامل تارنمای نیازمندی‌های اینترنتی دیوار، عضو هیئت مدیره تاکسی اینترنتی اسنپ و مدیر حقوقی شرکت دیجی‌کالا اشاره کرد.

حجت الاسلام سیدمیثم موسوی نژادیان سرپرست معاونت اجتماعی و مطالبه گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر در این نشست ضمن اشاره به اشتغال‌زایی که شرکت‌های اینترنتی انجام داده‌اند اعلام کرد آنها خواستار رعایت دقیق حقوق مردم و درج نکردن آگهی های مغایر با شئونات اسلامی و اخلاقی در تبلیغات شرکت‌های اینترنتی هستند. موسوی نژادیان به حمایت قاطع ستاد از آمران به معروف و ناهیان از منکر اشاره کرد و گفت: تاکسی های اینترنتی از رانندگان آمر به معروف و ناهی از منکر حمایت نمایند، این گونه رانندگان باید تشویق شوند نه اینکه خدای نکرده حساب کاربری آنها مسدود شود.

او تاکید کرده که باید گزینه‌ای برای رانندگان درنظر گرفته شود که به لغو سفر مسافران بدحجاب اقدام کنند. در ادامه این جلسه، نمایندگان کسب و کارهای دیوار، دیجی کالا و اسنپ قول‌های مساعدی جهت رعایت شئونات اسلامی در وب‌سایت‌ها و برنامه‌های خود دادند.

 

 


خبرهای مرتبط

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.