دنا جوانان در راه بازار خودرو

ظاهرا ایران‌خودرو به رویه نام‌گذاری پیشین بازگشته و نسخه فول آپشن دنا پلاس را با پسوند جوانان روانه بازار می‌کند.

محصول جدید شرکت ایران خودرو با نام دنا جوانان به زودی روانه‌ی بازار خودرو می‌شود؛ یادبودی از پیکان جوانان خاطره‌ساز با موتور EFP!

ظاهرا ایران‌خودرو به رویه نام‌گذاری پیشین بازگشته است و نسخه فول آپشن دنا پلاس را با پسوند جوانان روانه بازار می‌کند. دنا جوانان که از نسل جدید موتور ملی (با کد فنی EFP) بهره می‌برد، هم‌اینک روی خط تولید انبوه قرار گرفته است و به‌زودی به‌همراه تارای سال روانه بازار می‌شود. اما مشخصات دنا جوانان فول آپشن چیست؟

به گفته مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو، دنا جوانان در راستای افزایش رضایت مشتری به آپشن‌های متعدد مجهز شده و از لحاظ فنی و قدرت موتور ارتقا یافته است. دنا جوانان در مقایسه با نسخه اصلی به‌طور قابل‌توجهی تغییر کرده و خودروی بهبودیافته‌ای محسوب می‌شود.

فاواپرس / دنا جوانان

مشخصات فنی و آپشن های رفاهی دنا جوانان

دنا جوانان از پیشرانه جدید و قدرتمند EFP بهره می‌گیرد که می‌تواند حداکثر ۱۷۰ اسب بخار قدرت و ۲۴۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. این مشخصات از طریق گیربکس ۶سرعته به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

دنا پلاس فول آپشن یا همان دنا جوانان، به امکانات و تجهیزات متعددی مجهز است که ازجمله آن‌ها می‌توان به سیستم ورود بدون کلید، سیستم سنجش باد لاستیک‌ها، سنسور نور، سنسور باران، استارت دکمه‌ای، سامانه تعویض بهینه دنده، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی و… اشاره کرد.

از دیگر مشخصات دنا جوانان فول آپشن می‌توان به تنوع رنگی این محصول اشاره کرد. دنای جدید برخلاف اکثر محصولات ایران‌خودرو، با رنگ‌بندی متنوع و جذاب روانه بازار می‌شود که بی‌تردید مطابق سلیقه جوانان است و به‌عنوان یک مزیت، رضایت آن‌ها را جلب می‌کند.

محصول جدید ایران‌خودرو علاوه‌ بر موتور پیشرفته و قوی و همین‌طور مصرف سوخت کمتر، به سامانه برق و الکترونیک انحصاری این شرکت مجهز شده که از مزیت «تک‌نودبودن» برخوردار است.

این مزیت به اجرای تمام کارکردها توسط تنها یک نود اشاره می‌کند. سامانه برق و الکترونیک تک‌نودی ایران‌خودرو نسبت به سیستم‌های قبلی، سریع‌تر و کارآمدتر است و امکان افزودن تجهیزات و آپشن‌های برقی متعددی را برای خودروهای جدید فراهم می‌آورد.

حال باید منتظر ماند و دید که قیمت دنای جوانان توسط ایران‌خودرو و شورای رقابت در چه بازه‌ای تعریف خواهد شد و آیا جوانان ایرانی شانسی برای خرید این خودرو با سیستم‌های عجیب‌وغریب قرعه‌کشی و بورس و سامانه فروش خواهند داشت یا خیر.

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.