عشق جدید لئوناردو دی کاپریو کیست؟

لئوناردو دی کاپریو، بازیگر هالیوودی، هفته پیش در یک جشن به همراه یک چهره جدید و مثلا همیشه بسیار جوان‌تر از خودش دیده شد؛ ادن پولانی (Eden Polani) مدل اسرائیلی که فقط 19 سال سن دارد.

لئوناردو دی کاپریو، بازیگر هالیوودی، هفته پیش در یک جشن به همراه یک چهره جدید و مثلا همیشه بسیار جوان‌تر از خودش دیده شد؛ اادن پولانی (Eden Polani) مدل اسرائیلی که فقط ۱۹ سال سن دارد.

بازیگر ۴۸ ساله برنده اسکار در حالی که در کنار این مدل که بسیار جوان‌تر از خودش بود نشسته بود، لبخند به لب داشت و به نظر می‌رسید که در آن مهمانی شلوغ در حال لذت بردن است. از سوی دیگر، ویکتوریا لاماس، (Victoria Lamas)، نامزد فعلی دی کاپریو که تقریبا نصف او، ۲۳ سال، سن دارد هیچ جا دیده نمی‌شد.

فاواپرس / ادن پولانی عشق جدید لئوناردو دی کاپریو کیست؟

انتشار این خبر و تصاویر لئوناردو دی کاپریو و ادن پولانی، کاربران شبکه های اجتماعی را به انتقاد واداشته است. آنها می‌گویند این دختر آنقدر کوچک است که دوران دبیرستانش به خاطر کووید دچار وقفه شده است. برخی دیگر می‌گویند زمانی که تایتانیک در سال ۱۹۹۸ (۲۵ سال پیش) منتشر شد، ادن هنوز به دنیا نیامده بود.

فاواپرس / ادن پولانی عشق جدید لئوناردو دی کاپریو کیست؟

ادن پولانی کیست؟

ادن پولانی، که به نظر می‌رسد شباهت زیادی به باقی زن‌هایی دارد که دی کاپریو این روزها با آنها قرار می‌گذارد، به عنوان مدل با ITmodels کار می‌کند. او همچنین یک اینفلوئنسر شبکه های اجتماعی با حدود ۲۱۷ هزار دنبال کننده در اینستاگرام است.

رابطه دی کاپریو با این مدل ۱۹ ساله در حال حاضر مشخص نیست و همچنین اینکه آیا این بازیگر از لاماس جدا شده است یا خیر هنوز در هاله ای از ابهام قرار دارد. این زوج آخرین بار در دسامبر ۲۰۲۲ در حالی که شب سال نو را با هم جشن می‌گرفتند در ملاء عام دیده شدند.

حضور عمومی اخیر لئو با ادن پولانی به فهرست طولانی گمانه زنی ها درباره روابط عاشقانه این بازیگر با زنانی که بسیار جوان تر از خودش هستند اضافه می‌کند.

فاواپرس / ادن پولانی عشق جدید لئوناردو دی کاپریو کیست؟

فاواپرس / ادن پولانی عشق جدید لئوناردو دی کاپریو کیست؟

فاواپرس / ادن پولانی عشق جدید لئوناردو دی کاپریو کیست؟

لئوناردو دی کاپریو با چه کسانی رابطه داشته است؟

به جز جیجی حدید ۲۷ ساله که در حال سپری کردن یک قرار عاشقانه شام با دی کاپریو دیده شد، همه نامزدهای قبلی او ازجمله لاماس بر این واقعیتِ مشاهده‌شده که دی کاپریو با زنان ۲۵ سال به پایین قرار می‌گذراد، صحه گذاشته‌اند. با این حال، رشته عاشقانه های اخیر لئو که عمر کوتاهی دارد، شامل مجموعه ای از زنان باشکوه مانند ژیزل بوندچن (Gisele Bundchen)، بار رافائلی (Bar Refaeli)، بلیک لایولی (Blake Lively)، ارین هیترتون (Erin Heatherton)، تونی گارن (Toni Garrn) و نینا آگدال (Nina Agdal) می‌شود. این پس از جدایی او در آگوست ۲۰۲۲ از کامیلا مورونه (Camila Morrone)، بازیگر و مدل، که چهار سال با او نامزد بود، اتفاق می‌افتد.

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.