فروش گوشی گلکسی S23 سامسونگ در ایران آغاز شد + قیمت

دبیر انجمن واردکنندگان تلفن همراه از آغاز فروش گوشی گلکسی S23 سامسونگ در ایران خبر داد، اما گوشی‌های سری گلکسی اس 23 را با چه قیمتی در ایران می‌توان خرید؟

طی روزهای گذشته به دلیل اینکه رجیستری گوشی‌های آیفون ۱۴ اپل هنوز تعیین تکلیف نشده، برخی از فعالان بازار از احتمال عدم رجیستری و عرضه جدیدترین گوشی‌های سامسونگ یعنی سری گوشی گلکسی S23 در ایران خبر داده بودند، اما مهدی عبقری، دبیر انجمن واردکنندگان تلفن همراه، تبلت و لوازم جانبی به تازگی اعلام کرد سری گلکسی S23 سامسونگ به شکل رسمی به بازار ایران عرضه شد.

فاواپرس / گوشی گلکسی S23 سامسونگ

قیمت سری گوشی گلکسی S23 سامسونگ در ایران

بررسی‌ها حاکی از آن است در حال حاضر تعداد محدودی از گوشی‌های خانواده گلکسی S23 سامسونگ شامل گلکسی اس 23، گلکسی اس 23 پلاس و گلکسی اس ۲۳ اولترا وارد بازار ایران شده و به همین دلیل برخی از فروشگاه‌ها برای گلکسی S23 اولترا با 256 گیگابایت حافظه‌ و 12 گیگ رم قیمتی حدود ۷۰ میلیون تومان را در نظر گرفتند که البته قیمت آن‌ها با افزایش واردات و عرضه به تعادل خواهد رسید.

گفتنی است فعالان بازار بر این باورند حتی با افزایش واردات و عرضه نیز نباید انتظار داشت قیمت گوشی‌های جدید سامسونگ به میزان چشمگیری کاهش پیدا کند؛ زیرا مسئولان مربوطه به تازگی اعلام کردند ارز نیمایی فقط برای واردات گوشی های زیر ۶۰۰ دلار اختصاص پیدا خواهد کرد.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.