گوشی‌‌های شیائومی که آپدیت MIUI 14 برای آن‌ها منتشر شده است

شیائومی به تازگی چند گوشی محبوب خود را به رابط کاربری MIUI 14 مبتنی بر اندروید 13 آپدیت کرده است.

آپدیت MIUI 14 برای برخی از گوشی‌‌های شیائومی منتشر شد. بر اساس گزارش‌های منتشر شده جدیدترین نسخه رابط کاربری شیائومی در دسترس کاربران گوشی‌های ردمی K40 و شیائومی 11 پرو و شیائومی Mi 10S و شیائومی Civi 1 قرار گرفته است.

شیائومی با سرعت هر چه تمام در حال آپدیت گوشی‌های هوشمند خود به جدیدترین رابط کاربری MIUI است. تاکنون بسیاری از گوشی‌های پرچم‌دار این برند چینی به رابط کاربری MIUI 14 مبتنی بر اندروید 13 آپدیت شده‌اند.

فاواپرس / آپدیت Miui 14 برای گوشی های شیائومی

اما بر اساس گزارش‌های منتشر شده به نظر می‌آید که چهار گوشی‌ شیائومی 11 پرو و ردمی K40 و شیائومی Mi 10S و شیائومی Civi 1 به رابط کاربری MIUI 14 آپدیت شده‌اند. پیش از این شیائومی از انتشار کامل به‌روزرسانی MIUI 14 برای اولین دسته از دستگاه‌های این برند خبر داده بود.

در موج دوم آپدیت MIUI 14 حدود 25 گوشی دیگر شیائومی به این رابط کاربری مجهز می‌شوند. از جمله تغییرات آپدیت MIUI 14 برای گوشی های شیائومی می‌توان زبان طراحی نو شده، سوپر آیکون‌های جدید، ویجت حیوانات و بهبود امنیت را برشمرد.

ویژگی‌های رابط کاربری جدید در آپدیت MIUI 14

از جمله قابلیت‌های آپدیت MIUI 14 می‌توان به اشغال کمتر حافظه رم در عین حفظ سرعت بالای رابط کاربری و عملکرد پاسخ‌دهی به دستورات کاربران سریعتر، حتی با گذشت زمان و توجه بیشتر به جزئیات سطح پایین در خصوص ارائه قابلیت‌های سطح بالاتر برای شخصی سازی اشاره کرد.

همچنین افزوده شدن سوپر آیکون‌ها و تغییر آیکون‌های اصلی به همراه بازطراحی بخش‌های مربوط به شخصی سازی در کنار فولدرهای صفحه خانگی با قابلیت‌های بیشتر و قابلیت جستجوی پیشرفته در صفحه تنظیمات دستگاه همراه با نشان دادن تاریخچه جستجو به صورت دسته بندی شده با عملکرد سریعتر از دیگر ویژگی های MIUI 14 عنوان شده است.

برخلاف سال گذشته که شیائومی در بروزرسانی نسخه جدید سیستم‌عامل اندروید 12 و رابط کاربری MIUI 13 عملکردی بسیار سریع داشت، برای سال جاری و بروزرسانی اندروید 13 و رابط کاربری MIUI 14 این شرکت موفق به عملکردی در حد سال گذشته نشده است. امسال شرکت سامسونگ سریعترین نرخ عرضه بروزرسانی اندروید 13 برای گوشی‌های کاربران خود را داشته است.

اگر مالک یکی از چهار گوشی‌ شیائومی 11 پرو و ردمی K40 و شیائومی Mi 10S و شیائومی Civi 1 هستید، تجربه خود از بروزرسانی به اندروید 13 با رابط کاربری MIUI 14 را با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.