دعوت مرکز توسعه تجارت الکترونیکی از فین‌تک‌ها برای مشارکت در طرح‌های اولویت‌دار

مرکز توسعه تجارت الکترونیکی در فراخوانی از شرکت‌های حوزه فین‌تک دعوت کرد تا در پروژه‌های اولیت‌دار با آنها مشارکت کنند. در این اطلاعیه مرکز توسعه تجارت الکترونیکی از ۵ حوزه اولویت دار این مرکز از جمله فروش اقساطی و عملیات تامنی مالی زنجیهر و مدیریت زنجیره تامین مالی شرکت‌ها نام برده است.

بنا بر آن چه در این اطلاعیه بیان شده است، بخش عمده این طرح‌ها به همت و مدیریت بخش خصوصی در حال انجام است و مرکز توسعه تجارت الکترونیکی صرفاً نقش تسهیل‌‌گری و شبکه‌سازی را بر عهده خواهد داشت.

موضوعات این فراخوان به ترتیب اولویت عبارتند از زیرساخت‌ و عملیات تأمین مالی زنجیره‌ای و مدیریت زنجیره تأمین، فروش اقساطی کالا، کارگزاری و تسهیل‌‌گری اعطای تسهیلات ارزان ‌قیمت به مصرف‌‌کنندگان، تضامین اعتباری و سایر موضوعات در حوزه مبادلات تجاری به خصوص با مصرف کننده نهایی.

مرکز توسعه تجارت الکترونیکی از کلیه شرکت‌های نوآور که در حوزه‌‌های یاد شده امکان ارائه خدمات و یا محصولات را داشته و تمایل به مشارکت در این طرح ملّی را دارند، دعوت کرده است درخواست خود را به صورت مکتوب حداکثر تا تاریخ ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ به آدرس مندرج در این فراخوان یا ایمیل homa@ecommerce.gov.ir ارسال کنند.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.