افزایش 41 درصدی سفرهای کاربران تپسی با استفاده از پرداخت اعتباری

آبان ماه امسال بود که تاکسی اینترنتی تپسی، اعلام کرد امکان پرداخت اعتباری (BNPL) را به خدمات خود افزوده و آن را برای بخشی از کاربران خود فعال کرده است.

آبان ماه امسال بود که تاکسی اینترنتی تپسی، اعلام کرد امکان پرداخت اعتباری (BNPL) را به خدمات خود افزوده و آن را برای بخشی از کاربران خود فعال کرده است. سرویس پرداخت اعتباری تپسی این امکان را فراهم می‌کند که هر کاربر تا سقف ۴۰۰ هزار تومان از خدمات تپسی استفاده کرده و در پایان ماه به صورت یکجا هزینه سفرهای خود را پرداخت کند.

به گزارش فاواپرس به نقل از روابط عمومی تپسی، ۲ ماه پس از ارایه این امکان، ۹۴% از کاربرانی که برای استفاده از پرداخت اعتباری ثبت‌نام کرده‌اند، از آن استفاده کرده‌اند. همچنین، تعداد سفرهای کاربرانی که از امکان جدید پرداخت اعتباری استفاده کرده‌اند، ۴۱% افزایش داشته است.

تاثیر مثبت این سرویس بر رفتار کاربران باعث شده است که تپسی، برنامه گسترش آن و افزایش تعداد کاربران استفاده‌کننده از آن را در دستور کار خود قرار بدهد. این امکان که در حال حاضر فقط برای درخواست خودرو و پیک (اتوپیک و موتوپیک) فعال است، در آینده نزدیک در دیگر محصولات تپسی مانند تپسی پک نیز قابل استفاده خواهد بود و کاربران این اپلیکیشن به زودی در سطح گسترده‌تری می‌توانند از خدمات پرداخت اعتباری استفاده کنند.

تاکسی اینترنتی تپسی به عنوان اولین استارتاپ بورسی کشور، در خرداد ماه سال جاری در بازار فرابورس عرضه اولیه شد؛ در حال حاضر سهام این شرکت برای عموم مردم قابل معامله است.

لازم به ذکر است تپسی این امکان را با همکاری شرکت توسعه تجارت و فناوری «تارا» به کاربران ارایه می‌دهد.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.