قتل یک مداح معروف در تبریز به ضرب گلوله

یک مداح اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به ضرب گلوله در اطراف میدان بسیج تبریز کشته شد.

به گزارش فاوا پرس، پیکر هابیل آفاق آذر مداح اهل بیت عصمت و طهارت (ع) روز گذشته پنجشنبه ۲۷ بهمن‌ماه در منطقه ائل باغی در ضلع جنوبی اتوبان شهید کسایی توسط نگهبانان محل پیدا شد که در بررسی اولیه مشخص شد به ضرب گلوله در اطراف میدان بسیج تبریز کشته شده است.

جنازه این مداح پس از ارتکاب جرم توسط قاتل یا قاتلین در منطقه ائل باغی در ضلع جنوبی اتوبان شهید کسایی رها شده بود که توسط نگهبانان محل پیدا شده است.

هنوز اعلام رسمی در این خصوص انجام نشده است و این خبر از طرف مقامات انتظامی تایید نشده است اما برخی از پایگاه های خبری اعلام کرده اند که در همین ارتباط تیم ویژه ای متشکل از افسران اداره آگاهی تبریز و مقامات قضایی به دستور دادستان تبریز به صورت ویژه پیگیر چند و چون این جنایت هستند تا عامل یا عاملین این جنایت دستگیر شوند و انگیزه قاتل یا قاتلین مشخص شود.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی با تائید خبر قتل هابیل آفاق آذر مداح اهل بیت (ع) در تبریز گفت: او با حدود ۴۵ سال سن، از مداحان خوش‌خوان تبریز بود که برای مداحی سفر‌های متعددی هم به کشور‌های ترکیه و آذربایجان داشت.

پیکر هابیل آفاق آذر مداح اهل بیت عصمت و طهارت (ع) روز گذشته پنجشنبه ۲۷ بهمن‌ماه در منطقه ائل باغی در ضلع جنوبی اتوبان شهید کسایی توسط نگهبانان محل پیدا شد که در بررسی اولیه مشخص شد به ضرب گلوله در اطراف میدان بسیج تبریز کشته شده است.

حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی با تائید این خبر اظهارداشت: مرحوم هابیل آفاق آذر با حدود ۴۵ سال سن از مداحان خوش‌خوان و خوش صدای تبریز بود که متولد منطقه حجتی تبریز هم بود. او خادم حرم حضرت معصومه (س) هم بود.

وی با اشاره به اینکه پدر مرحوم آفاق آذر نیز از مداحان تبریز به حساب می‌آمد که چندماه پیش دارفانی را وداع گفت، تصریح کرد: آفاق آذر سفر‌های متعددی به کشور‌های ترکیه و آذربایجان برای مداحی در مجالس مذهبی داشت.

حسینی گفت: پیکر این مرحوم روز گذشته پنجشنبه ۲۷ بهمن‌ماه پیدا شد و در همین ارتباط تیم ویژه‌ای متشکل از افسران اداره آگاهی تبریز و مقامات قضایی به دستور دادستان تبریز به صورت ویژه پیگیر علت این جنایت هستند تا عامل یا عاملین آن دستگیر و انگیزه آنان مشخص شود.

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.