ترفندهای جذب مردان از زبان یک جاسوس سابق شوروی

آلیا رزا، جاسوس سابق KGB، متخصص جذب کردن مردان است و سال ها تجربه کسب کرده تا در این زمینه به یک حرفه ای تبدیل شود. او تکنیک‌های برتر خود را برای اغوا کردن مردان به اشتراک گذاشته است.

در این مطلب، آلیا رزا، جاسوس سابق KGB سرویس اطلاعاتی شوروی پنج نکته اصلی خود را برای ترفندهای جذب مردان به اشتراک می گذارد و توضیح می‌دهد که چرا باید از خودتان شروع کنید.

فاواپرس / ترفندهای جذب مردان از زبان یک جاسوس سابق شوروی

آلیا که در اتحاد جماهیر شوروی و در خانواده ای متشکل از چندین ژنرال عالی رتبه به دنیا آمد، راه آنها را دنبال کرد و برای جاسوسی نام نویسی کرد. آلیا در دستکاری، اغواگری، متقاعدسازی و برنامه‌ریزی عصبی-زبانی با دستوراتی از جمله مخفیانه پیش رفتن برای به دام انداختن اهداف آموزش دیده بود.

این مربی توانمندسازی زنان که اکانت @aliiaroza او در اینستاگرام ۱.۲ میلیون فالوور دارد، گفت: «به من آموختند که چگونه هر مردی، از جمله مجرمان خطرناک را چنان سریع و آسان اغوا کنم که بتوانم تصمیم گیری آنها را کنترل کنم.»

فاواپرس / ترفندهای جذب مردان از زبان یک جاسوس سابق شوروی

تکنیک های اغواگری KGB پایدار نیستند زیرا بسیار قدرتمندند. این دانش می تواند مرگبار باشد. اما من برخی از آنها را با زندگی روزمره تطبیق داده ام تا هر زنی بتواند از آنها استفاده کند و هر مردی را عاشق خود کند.

آلیا، که پنج بار ازدواج کرده است، می‌گوید: «بدترین کاری که می‌توانید هنگام تلاش برای اغوا کردن کسی انجام دهید، تمرکز بر تحریک، اعتیاد یا وسواس است. من این تکنیک‌ها را توصیه نمی‌کنم، زیرا می‌توانند مردان را به شدت به شما وابسته کنند. من فقط از این تکنیک‌های افراطی در برخورد با مجرمان استفاده کردم.»

او در ادامه توضیح می دهد که برای جذب کردن یک مرد عادی، با برانگیختن علاقه او نقشه بکشید. آلیا می گوید که مردان شکارچی هستند و اگر زنی خیلی در دسترس باشد، برای او جالب نخواهد بود و او قدر شما را نخواهد دانست. این جاسوس سابق KGB تاکید می کند که مرموز باشید، تا کشف رمز و راز شما، جذاب باشد.

فاواپرس / ترفندهای جذب مردان از زبان یک جاسوس سابق شوروی

به گفته آلیا در سال‌های اخیر، مردان به دلیل ترس از واکنش زنان به علاقه آنها، اعتماد به نفس کمتری پیدا کرده‌اند. اگر به کسی علاقه دارید، به او دلیلی بدهید تا به شما نزدیک شود و مکالمه را با استفاده از تکنیک تلمبه چاه بازکن استفاده کنید. او گفت: «من از یکی از شاگردانم خواستم یک تلمبه چاه بازکن دستی را با خود به کافه ببرد و آن را در کنار خود روی پیشخوان بگذارد. مردان بی‌شماری نزد او آمدند تا بپرسند چرا آن را به آنجا آورده است. بیشتر مردها به چیزی نیاز دارند تا سر صحبت را باز کنند، چنین چیزهایی به آنها این امکان را می دهد».

فاواپرس / ترفندهای جذب مردان از زبان یک جاسوس سابق شوروی

او گفت: «اغوا کردن یک سبک زندگی است، فقط برای عشق نیست. اغواگری به شما کمک می کند تا در مذاکرات پیروز شوید، در کار موفق باشید، مهارت های تجاری خود را بهبود بخشید و اعتماد به نفس خود را افزایش دهید».

قبل از اینکه دل به کسی ببندید، مانند یک جاسوس هدف خود را بررسی کنید. اطلاعاتی درباره او، روابط قبلی‌اش جمع‌آوری کنید، دوستان نزدیکش، علایقش، اهداف و برنامه‌های او را بررسی کنید، زیرا ممکن است او مرد مناسبی برای شما نباشد. در نهایت خیلی تند پیش نروید و خود را سریع تسلیم نکنید، ممکن است دلشکسته شوید.

5 نکته آلیا رزا درباره ترفندهای جذب مردان به عنوان یک جاسوس

فاواپرس / ترفندهای جذب مردان از زبان یک جاسوس سابق شوروی

آلیا رزا پنج نکته اصلی خود را برای جذب کردن مردان به اشتراک می گذارد و توضیح می‌دهد که چرا باید از خودتان شروع کنید.

۱. اول از همه، اگر می‌خواهید کسی را اغوا کنید، باید از خودتان شروع کنید. خودتان را دوست داشته باشید و روی عشق به خود و عزت نفستان کار کنید. مردان همانگونه با شما رفتار خواهند کرد که شما با خودتان رفتار می کنید.

۲. مردان آنقدر که به شخصیت شما اهمیت می دهند به ظاهر شما اهمیت نمی دهند. جراحی پلاستیک انجام ندهید، مگر اینکه این کار را برای دل خودتان می کنید و یا برای کس دیگری رژیم نگیرید. از شخصیتتان برای صحبت و جذب مرد مورد علاقه خود استفاده کنید.

فاواپرس / ترفندهای جذب مردان از زبان یک جاسوس سابق شوروی

۳. زمان را برای مردانی که هرگز تغییر نخواهند کرد تلف نکنید. هدف خود را مطالعه کنید. مرد مورد نظرتان را امتحان کنید. اگر شکست خورد، انتظار نداشته باشید که در یک سال تغییر کند، بهتر است قدر زمان و انرژی خود را بدانید و ادامه دهید. به عنوان مثال، اگر در شرایط سختی که می گذرانید به شما کمک نمی کند، احتمالاً در آینده نیز این کار را نخواهد کرد.

۴. نزدیکان او را نیز اغوا کنید. اگر خانواده، دوستان و همکارانش شما را دوست نداشته باشند، او به احتمال زیاد رابطه خود را با شما ادامه نخواهد داد.

۵. هدف خود را مطابق علایق و سرگرمی های خود انتخاب کنید. اگر عاشق ورزش دوستان هستید، به تماشای بازی های ورزشی بروید، اگر مردان هنرمند را دوست دارید، به مراسم های هنری سر بزنید. اگر به مردان اهل تجارت علاقه دارید، در یک کنفرانس تجاری شرکت کنید.

داشتن علایق مشابه، افراد را متحد می کند و شما می توانید پایه ای محکم بنا کنید.

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.