آزمون بینایی: اگه زیر 5 ثانیه جغد شاخدار بزرگ رو پیدا کردی، چشم عقاب داری

در این تصویر معمایی یک جغد در معرض دید آشکار، پنهان شده است. اگر بتوانید جغد را در عرض 5 ثانیه پیدا کنید، چشمانی شبیه چشمان عقاب دارید.

آزمون بینایی با شناسایی جغد: در این تصویر معمایی یک جغد در معرض دید آشکار، پنهان شده است. اگر بتوانید جغد را در عرض 5 ثانیه پیدا کنید، چشمانی شبیه چشمان عقاب دارید. پیش بروید و مهارت های مشاهده ای خود را با انجام این چالش تصویری آزمایش کنید! تصاویری که مغز شما را فریب می دهند و توانایی شما را در درک چیزها را به چالش می کشند؛ به عنوان “توهمات نوری” شناخته می شوند. با مجله خبری چشمک و آزمون بینایی با شناسایی جغد همراه شوید.

چیزی که تصاویر توهم‌ نوری را بسیار منحصر به فرد می‌کند، ظرفیت آن‌ها برای جذب و نگه داشتن توجه کاربر برای مدت زمان طولانی است. توهمات نوری همچنین برای بهبود مهارت های شناختی و مشاهده ای مفید هستند. با تمرین مداوم، می توان به سرعت در مدیریت چالش های مربوط به توهمات نوری متخصص شد. آیا می خواهید سطح توانایی های مشاهده ای خود را ارزیابی کنید؟ پس در آزمون بینایی با شناسایی جغد، این پرنده شب زنده دار را در جنگل پیدا کنید!

آزمون بینایی با شناسایی جغد

توهمات نوری یکی از ساده ترین روش ها برای سنجش توانایی مشاهده و تفکر انتقادی است. اگرچه روش خوبی برای آزمایش هوش شما در نظر گرفته می شود، اما ابزارهای پیشرفته دیگری برای انجام این کار وجود دارد. اگر می‌خواهید بدانید، تست‌های IQ با طراحی حرفه‌ای بهترین راه برای تعیین سطح IQ واقعی شما هستند. تصویر پائین مهارت‌های مشاهده‌ای شما را آزمایش می‌کند و از شما می‌خواهد در عرض 5 ثانیه یک جغد را در جنگل پیدا کنید.

شما می توانید این تصویر را با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارید تا ببینید چه کسی بهترین مهارت های مشاهده را دارد. این یک چالش توهم نوری ساده است که هر کسی با توانایی های مشاهده خوب و توجه به جزئیات می تواند آن را حل کند. میدونی جغد آزمون بینایی با شناسایی جغد کجاست؟

فاواپرس / آزمون بینایی با شناسایی جغد

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون بینایی با شناسایی جغد

آیا جغد را در 4 ثانیه دیدید؟ زمان شما به پایان رسیده است و شما هنوز در جستجوی جغد هستید. اکنون زمان و فرصت دوم شما آغاز می شود. آیا می توانی جغد را پیدا کنی؟

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون بینایی با شناسایی جغد: پاسخ تست بینایی با پیدا کردن جغد: زمان دوم ما هم به پایان رسیده است. آیا می خواهید بدانید جغد کجا پنهان شده است؟ به تصویر علامتگذاری شده زیر نگاه کنید. مکان آن با یک دایره مشخص شده است.

فاواپرس / آزمون بینایی با شناسایی جغد

امیدوارم از آزمون بینایی با شناسایی جغد استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.