بازیگر سینما و تلویزیون، شهرام عبدلی درگذشت + بیوگرافی

شهرام عبدلی بازیگر سینما و تلویزیون که از روز جمعه ۲۹ بهمن به علت خونریزی مغزی در کمای عمیق فرو رفته بود، امروز شنبه ۶ اسفند در بیمارستان قائم مشهد درگذشت.

به گزارش فاواپرس، بازیگر سینما و تلویزیون، شهرام عبدلی درگذشت. وی که از روز جمعه ۲۹ بهمن به علت خونریزی مغزی در کمای عمیق فرو رفته بود، امروز ۶ اسفند در مشهد درگذشت.

پس از انتشار اخباری درباره ی خونریزی مغزی شهرام عبدلی و فرو رفتن وی در کما، نزدیکان وی توضیحاتی درباره ی وضعیت این بازیگر ارائه کرده بودند اما متاسفانه دقایقی پیش خبر رسید که این بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون درگذشته است.

شهرام عبدلی، بازیگر سینما و تلویزیون، که برای بازی در یک سریال نمایش خانگی به نام «آسوده باش» در مشهد حضور یافته بود، شب گذشته در هتل محل اقامت خود دچار خونریزی مغزی شده بود.

در پی این اتفاق وی بلافاصله به بیمارستان قائم مشهد منتقل و در آنجا پس از عمل جراحی که بر روی مغز وی صورت گرفت، در بخش مراقبت های ویژه بستری شده بود.

فاواپرس / بازیگر سینما و تلویزیون، شهرام عبدلی درگذشت + بیوگرافی

به دنبال افت هوشیاری شهرام عبدلی، وی برای ساعاتی در کما فرو رفته بود، اما به گفته ی نزدیکانش، از ساعاتی قبل هوشیاری وی بازگشته است.

امیر غفارمنش، همبازی مرحوم شهرام عبدلی در پروژه ی «آسوده باش» که ضمن اعلام خبر خونریزی مغزی این بازیگر از مردم خواسته بود برای وی دعا کنند، ساعاتی بعد اظهار کرده بود که باخبر شده سطح هوشیاری عبدلی افزایش یافته و وی در وضعیت امیدوار کننده ای قرار گرفته است.

بر اساس اخبار منتشر شده عمل جراحی اول شهرام عبدلی موفقیت آمیز بوده اما این بازیگر فقید در نهایت در سن ۴۶ سالگی در مشهد درگذشت.

بیوگرافی شهرام عبدلی

شهرام عبدلی متولد ۲۹ اردیبهشت سال ۱۳۵۵ در منطقه جوادیه تهران و فارغ التحصیل رشته ادبیات فارسی است. او اصالتاً ترک بوده، یک خواهر و برادر دارد و اکنون ساکن اکباتان است.

در نوجوانی به طور اتفاقی به هنر بازیگری جذب شد. به گفته ی خودش، زمانی که ۱۵ سال داشت بعد از شرکت در کلاس های تابستانی مختلف فرهنگسرای بهمن علاقه به بازیگری در او شکل گرفت. پس از آن با بازی در تئاترهای دانش آموزی در مدرسه بازیگری را ادامه داد.

فاواپرس / شهرام عبدلی

در سال ۷۸ زمانی که ۲۳ سال داشت پس از قبولی در تست بازیگری سریال «همسفر» به کارگردانی قاسم جعفری، با این مجموعه تلویزیونی نخستین بار جلوی دوربین رفت.

در سال ۸۰ بار دیگر در اثری از قاسم جعفری، سریال «خط قرمز» حضور یافت. این مجموعه تلویزیونی که با استقبال مخاطبان مواجه شد، او را به شهرت رساند.

او همچنین در سال ۸۱ با فیلم سینمایی «دختری در قفس» به کارگردانی قدرت الله صلح میرزایی وارد سینما شد.

وی از آن زمان در فیلم ها و سریال های زیادی حضور یافته است که از معروف ترین آن ها می توان به سریال های تلویزیونی مختارنامه، رستگاران، تبریز در مه، فاصله ها و معمای شاه اشاره کرد.

او شبکه نمایش خانگی را هم با مسابقه «شب های مافیا» تجربه کرده است.

شهرام عبدلی متأهل است و ۲ پسر به نام های آرتین و آدرین دارد.

فاواپرس / شهرام عبدلی
شهرام عبدلی در کنار همسر و فرزندانش

فیلم‌ها و سریال‌های شهرام عبدلی

سریال‌ها

● راز ناتمام – ۱۴۰۱

● فرشتگان بی بال – ۱۴۰۰

● صبح آخرین روز – ۱۴۰۰

● جلال ۲ – ۱۳۹۹

● راه و بیراه – ۱۳۹۷

● سر دلبران – ۱۳۹۷

● بلندی‌ های زیرپا – ۱۳۹۵

● پرستاران – ۱۳۹۵

● در قصه‌ ها زندگی می‌ کنند – ۱۳۹۵

● شیوع – ۱۳۹۴

● غیرعلنی – ۱۳۹۴

● معمای شاه – ۱۳۹۴

● فاخته – ۱۳۹۴

● پروانه – ۱۳۹۲

● تکیه بر باد – ۱۳۹۱

● دختری به نام آهو – ۱۳۹۱

● نابرده رنج – ۱۳۹۰

● فاصله‌ ها – ۱۳۸۹

● تبریز در مه – ۱۳۸۹

● سال‌ های مشروطه – ۱۳۸۸

● رستگاران – ۱۳۸۸

● آخرین دعوت – ۱۳۸۷

● خط‌شکن – ۱۳۸۶

● شاید برای شما هم اتفاق بیفتد – ۱۳۸۶

● طفلان مسلم – ۱۳۸۷

● پاتوق – ۱۳۸۷

● شکر تلخ – ۱۳۸۶

● خون‌ بها – ۱۳۸۵

● آدمخوار – ۱۳۸۵

● کمکم کن – ۱۳۸۴

● مختارنامه – ۱۳۸۳

● از نفس افتاده – ۱۳۸۳

● بانکی‌ ها – ۱۳۸۲

● شب آفتابی – ۱۳۸۰

● خط قرمز – ۱۳۷۹

● همسفر – ۱۳۷۸

فیلم‌های سینمایی

● نفس‌های آرام – ۱۳۹۸

● ماه‌ گرفتگی – ۱۳۹۵

● یکی برای همه – ۱۳۹۰

● قصه دل‌ ها – ۱۳۸۵

● دختری در قفس – ۱۳۸۱

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.