فراخوان ثبت‌نام برای حضور در نخستین نمایشگاه بین‌المللی محصولات نوآور کودک و نوجوان

این نمایشگاه در ایام تعطیلات نوروزی در نمایشگاه بین‌المللی جزیره کیش برگزار خواهد شد.

به گزارش فاواپرس، نخستین دوره نمایشگاه نوروز نوآور، با هدف شناسایی و معرفی نوآوری‌های مخصوص کودکان و نوجوانان به خانواده‌ها و فعالان این حوزه برگزار خواهد شد.

نمایشگاه نوروزِ نوآور به میزبانی جزیره کیش، با همکاری پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی (پردیس فناوری فکر خلاق کیش) و شرکت دانش‌بنیان فناوران نیک‌اندیشان راشا برگزار می‌شود.

هدف از برگزاری این رویداد، شناسایی و معرفی نوآوری‌های مخصوص کودکان و نوجوانان به خانواده‌ها و فعالان این حوزه ، معرفی آداب و فرهنگ نوروز به کودکان و احیا و انتقال آن به آیندگان با شعار چون آینده برای کودکان است عنوان شده است.

شعار این نمایشگاه نشانه‏ و یادآور این واقعیت است که کودکان و نوجوانان، فارغ از ستیزه‏‌ها و فراز و نشیب‏‌های اجتماعی، اقتصادی و حتی زیست‌‏محیطی، نه تنها از حق بهره‌‏مندی از مجصولات فرهنگی، نوآورانه و استاندارد برخوردار هستند، بلکه آنها صاحبان اصلی آینده و موضوع اصلی تمام حساسیت‌‏ها و مناقشات امروز ما هستند: زندگی ادامه دارد و آنچه امروز ما برای کودکانمان فراهم کنیم، فردای آنان و کشورمان ایران را رقم خواهد زد. این نمایشگاه نه فقط برای کودکان، که در ستایش زندگی، خانواده و تجلیل سنت‌های ملی طراحی شده و امید است بتواند گامی برای رونق این حوزه و ترسیم آینده‏ای روشن برای نسل آینده تلقی شود.

نوروز نوآور برگزار می‌شود تا کودکان، نوجوانان و خانواده‌هایشان با نوآوری‌های روز دنیای فناوری و دیجیتال آشنا شوند، نوروز را بشناسند، بازی کنند، کتاب بخوانند، مسابقه بدهند و بهترین محصولات دیجیتال، بازی، سرگرمی، فرهنگی و آموزشی را تهیه کنند. نونو پیچ، نونو‌سه‌تاپ، نونو جستجو، نونو نوا، نونو برد، نونوفان، نونو کاپ و نونو استیج، مجموعه رویدادهای جنبی هستند که در نمایشگاه امسال برگزار خواهند شد.

استارتاپ‌ها و فعالان دانش‌بنیان، پلتفرم‌های محتوای کودکان و نوجوان، تولیدکنندگان محتوای کودکان و نوجوان، ناشران برگزیده، تولیدکنندگان اسباب‌بازی و سرگرمی، صاحبان صنایع پوشاک و ملزومات کودکان و نوجوانان و مؤسسات، نهادها و سازمان‌های متولی و فعال در این حوزه از جمله شرکت‌کنندگان در NONO2023 هستند.

نمایشگاه نوروز نوآور از تاریخ 4 تا 14 فروردین در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی جزیره کیش برگزار خواهد شد. شرکت دانش‌‏بنیان راشا از عموم ناشران، تولیدکنندگان محصولات فرهنگی، هنری، آموزشی و نوآورانه برای حضور در این نمایشگاه دعوت به عمل آورده است.

متقاضیان شرکت در نمایشگاه جهت دریافت غرفه و همکاری‌های دیگر می‌توانند علاوه بر تماس با شماره‌های 02177605563 و 02177642260 و 09198563393 (دبیرخانه تهران)، جهت ثبت‌نام آنلاین به سایت نوروز نوآور مراجعه کنند.

گفتنی است شرکت دانش‌بنیان فن‌آوران نیک‌اندیشان راشا برگزارکننده این نمایشگاه خصوصی است که توسط پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی و سازمان منطقه آزاد کیش حمایت ‌می‌شود.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.