تست هوش: اگه نابغه ریاضی هستی، سریع جواب این معما را بگو؟!

این تنها تست هوش تصویری ریاضی نیست که می بینید. فاواپرس سوالات هوش تصویری متنوع و جدیدی را در این بخش ارایه می‌دهد. بسیاری از این تست ها کاربران را دچار خطا می‌کند.

این تنها تست هوش تصویری ریاضی نیست که می بینید. فاواپرس سوالات هوش تصویری متنوع و جدیدی را در این بخش ارایه می‌دهد. بسیاری از این تست ها کاربران را دچار خطا می‌کند.

اگر برایتان راحت و عین آب خوردن به نظر می رسد به این معنا نیست که این تست راحت است! پس قبل از غافلگیر شدن دقت تان را بالا ببرید!

فاواپرس / تست هوش: اگه نابغه ریاضی هستی، سریع جواب این معما را بگو؟!

آیا تست هوش تصویری ریاضی را حل کردید؟ اگر جوابتان را یافتید حالا وقتش رسیده که به مقایسه جواب ها بپردازیم. ببینید چقدر با قواعد ساده ریاضی آشنایی دارید!

شاید برایتان عجیب باشد اما اکثر افراد بزرگسال بیش از کودکان و نوجوانان تیز و زبل در حل کردن تست هوش تصویری ریاضی اشتباه می کنند. علت آن این است که افراد بزرگسال بیش تر به دانسته های اشتباه پیشین خود باور دارند و روی آن ها پافشاری می کنند.

جواب تست هوش ریاضی

همانطور که می بینید حاصل 9 است. آیا جواب شما نیز دقیقا همین بود؟!

فاواپرس / تست هوش: اگه نابغه ریاضی هستی، سریع جواب این معما را بگو؟!

بر اساس تحقیقات انجام شده، معماهای و تست هوش تصویری ریاضی می تواند توان مغزی افراد را افزایش دهد

تست هوش ریاضی: دمانس( زوال عقل ) وجود یک اختلال کلی در سطح توانائی ذهنی افراد است که شامل : اختلال در حافظه ، صحبت کردن و فکر کردن است و این خود باعث اختلال در فعالیت های روزانه و اجتماعی افراد می شود . شایعترین فرم زوال عقل آلزایمر است .
معمولاً سن شروع بیماری بالای ۶۵ سال است هر چند که در ۴۰ یا ۵۰ سالگی نیز دیده می شود . علت دقیق بیماری روشن نیست . این بیماری را یک دکتر آلمانی بنام آلزایمر که در سال ۱۹۰۶ به رشته ها و فیبرهای عصبی غیرطبیعی در مغز یک انسان مرده پی برد نام گذاری کرد.

تشخیص قطعی این اختلال بابیوپی مغزی است و در حال حاضر اسکن توموگرافی پوزیترون می تواند فعالیت سلولهای مغزی را در هر قسمت از مغز نشان دهد در بیماری آلزایمز فعالیت مغز در ناحیه خلفی کاهش می یابد ناحیه ای که برای صحبت کردن و حافظه بسیار مهم است .
بر اساس تازه ترین پژوهش‌ها، حل كردن جدول و معماهای مشابه می‌تواند توان مغز را تقویت كرده و قدرت تمركز را افزایش دهد.
جنیفر موزولیك محقق مركز پزشكی باپتسیست در دانشگاه ویك فارست در كارولینای شمالی با مطالعه بر روی ۲۳ داوطلب ۶۵ تا ۷۵ سال اظهار داشت: این روش هم چنین به افرادی كه در معرض افزایش خطر ابتلا به اختلالات حافظه‌ای هستند در سالهای آتی زندگی كمك خواهد كرد.

یافته‌های اولیه در این پژوهش نشان داد: ۸ جلسه تمرین توجه (هفته‌ای یك ساعت) توانایی این افراد را در متوقف كردن حواس پرتی و تقویت حافظه بهبود داد. در این جلسات هم تمرین‌های فردی و هم برنامه گروهی تمرینات مغزی صورت گرفت.

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.