بانک کارآفرین غرفه برتر نهمین همایش بانکداری دیجیتال شد

در جریان برگزاری نهمین همایش و نمایشگاه بانکداری دیجیتال، غرفه بانک کارآفرین به‌عنوان غرفه برتر این نمایشگاه انتخاب شد.

به گزارش فاواپرس به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین؛ نهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت با موضوع ارزش آفرینی دیجیتال، به همت پژوهشکده پولی و بانکی، روزهای ۱ و ۲ اسفند ۱۴۰۱ در مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد برگزار شد.

در مراسم اختتامیه این همایش که شب گذشته و با حضور مدیران ارشد بانک مرکزی و نظام بانکی کشور برگزار شد، از بین ۳۰ غرفه شرکت کننده در این همایش، با رای و نظر بازدیدکنندگان غرفه‌ی بانک کارآفرین به عنوان یکی از غرفه های برتر در نهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت، انتخاب شد.

فاواپرس / بانک کارآفرین غرفه برتر نهمین همایش بانکداری دیجیتال شد

همزمان با برگزاری این نمایشگاه بانک کارآفرین با رونمایی از پلتفرم دیجیتالی خود به نام «های‌بانک» ضمن ارائه این پلتفرم به مخاطبان، میزبان صاحب نظران حوزه فناوری اطلاعات و بانکداری الکترونیک در غرفه بانک بود.

نهمین همایش و نمایشگاه تخصصی بانکداری الکترونیک فرصت مناسبی برای معرفی دستاوردهای سـازمان‌های دولتی و خصوصی ارائه‌دهنده خدمات در حوزه بانکداری الکترونیک و صنعت پرداخت بود که در این نمایشگاه بانک‌ها، موسسات مالی و شرکت‌های فعال در حوزه فناوری اطلاعات برای معرفی خدمات، محصولات و توانمندی‌های خود حضور یافتند.

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.