برگزاری کنفرانس ReAct 2023 با حمایت آکادمی همراه اول در دانشگاه صنعتی شریف

کنفرانس علمی ReAct 2023 با حمایت آکادمی همراه اول برگزار و به‌صورت زنده از کانال روبیکای همراه اول پخش می‌شود.

به گزارش فاواپرس به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، کنفرانس علمی دانشکده مهندسی برق دانشگاه صنعتی شریف باعنوان «‏«ReAct 2023 از فردا چهارشنبه 3 اسفند 1401 با حمایت آکادمی همراه اول آغاز به کار می کند.

ماهیت کنفرانس علمی ReAct مطابق روال سالانه اش در حوزه فناوری است که ضمن بررسی آخرین تکنولوژی های روز دنیا، فرصتی نیز برای ارائه بیش از 20 سخنرانی با محوریت آخرین دستاوردهای مرتبط با مهندسی برق و کامپیوتر از معتبرترین موسسه ها و دانشگاه های سراسر دنیا به ارمغان می آورد.

در این رویداد که قرار است به صورت «زنده» از کانال روبیکای آکادمی همراه اول نیز پخش شود، سخنرانانی از شرکت های بین المللی مطرح همچون آمازون و دانشگاه هایی از جمله MIT، استنفورد و کلگری حضور دارند.

گفتنی است، کنفرانس ReACT در عمل فرصتی را فراهم آورده تا صاحبنظران، مدیران و فارغ التحصیلان رشته های مهندسی برق و علوم کامپیوتر ضمن گردهم آیی، درباره مسیر شغلی، ایده ها و تحقیقات خود به صحبت و انتقال تجربیات بپردازند.

این رویداد که با حمایت آکادمی همراه اول برگزار می شود به صورت حضوری و پخش زنده اختصاصی برگزار خواهد شد تا علاقه مندان به پیشرفت های اخیر فناوری های پیشرفته، بتوانند از محتویات آن بهره مند شوند.

این دوره از کنفرانس «‏«ReAct 2023 به مدت سه روز برگزار شده و در روز جمعه 5 اسفند 1401 به کار خود پایان می دهد.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.