معمای دزد اسباب بازی؛ چه کسی از اسباب بازی فروشی دزدی کرده است؟

معمای دزد اسباب بازی؛ اگر به دنبال یک چالش سرگرم کننده هستید پس این معمای تصویری جذاب را حل کنید.

به گزارش فاواپرس، معمای دزد اسباب بازی شما را به چالش می کشد تا فردی که از این فروشگاه دزدی کرده است را شناسایی کنید. این تست هوش یک راه سرگرم کننده دیگر برای آزمایش میزان ضریب هوشی و قدرت مغز شما است. با انجام این معما شما می توانید هم سرگرم شوید و هم هوش خود را محک بزنید.

آیا خود را یک فرد باهوش می دانید؟ اگر بله، پس زمان آن فرا رسیده است که مهارت های خود را به نمایش بگذارید. معمای دزد اسباب بازی را انجام دهید تا بفهمید آیا واقعا باهوش هستید یا خیر.

معمای دزد اسباب بازی

فاواپرس / معمای دزد اسباب بازی؛ چه کسی از اسباب بازی فروشی دزدی کرده است؟

تصویر یک سناریوی معمولی را نشان می دهد. 4 شخص در حال بیرون شدن از یک اسباب بازی فروشی هستند، یک زن باردار، یک مادر با بچه اش و یک مرد. ظاهرا همه چیز نرمال به نظر می رسد، اما چنین نیست. صاحب مغازه ادعا می کند که یکی از این چهار نفر یک اسباب بازی را از این فروشگاه دزدی کرده است. اکنون ما از شما می خواهیم تا به صاحب اسباب بازی فروشی کمک کنید تا دزد را شناسایی کند.

خوب حالا ذهن کارآگاهی خود را روشن کنید و تصویر را با دقت بررسی کنید. حواس تان را جمع کنید تا سرنخی را جا نگذارید، زیرا دزد درست در مقابل شما قرار دارد. معمای دزد اسباب بازی یک تست هوش خیلی دشوار است، بنابراین ما جواب را در پایان صفحه قرار داده ایم. اما زیادی دور نروید و تقلب نکنید!

.

.

.

.

سرنخ: پسر بچه دزد نیست!

.

.

.

.

خستگی روحی دارید، آن را نادیده نگیرید! زیرا بر قابلیت های شناختی شما تاثیر خیلی منفی دارد. اگر این روند ادامه یابد، بر سلامت روحی و همچنین جسمی شما نیز تاثیر می گذارد. پیشنهاد می کنیم در چنین مواقع دمی تازه کنید. می توانید بیرون از خانه بروید، به موسیقی گوش دهید، دوش بگیرید یا پیاده روی بروید، با دوستان نزدیک یا خانواده خود صحبت کنید، یا بازی های فکری و معماهای چون معمای دزد اسباب بازی را حل کنید. شاید فکر کنید چرا؟

پاسخ معمای دزد اسباب بازی

پازل ها و معماهای مانند معمای دزد اسباب بازی مغز را تمرین می دهند و به توسعه و ایجاد روش های متفاوت و انعطاف پذیرتر تفکر کمک می کنند. برخی از آن‌ها آسان هستند و برخی دشوار، اما همه آن‌ها به مغز شما تمرینی سرگرم کننده و بسیار جذاب می دهند. خوب به هر صورت، آیا توانستید دزد را تشخیص دهید؟ بیایید تصویر را بررسی کنیم.

تجزیه و تحلیل

دزد خانم است که باردار به نظر می رسد، اما او باردار نیست. می گویید چرا؟

اول، او وارد اسباب بازی فروشی شده است، اما چیزی نخریده است که این خیلی مشکوک به نظر می رسد. دوم، شکل شکم او کمی عجیب به نظر می رسد. سوم، اگر دقت کنید پسر بچه در حالی که به سمت او نگاه می کند اساب بازی اش را زیر پیراهنش کرده است. یعنی از او تقلید کرده است، زیرا کودکان تقلید کنندگان خوبی هستند.

فاواپرس / معمای دزد اسباب بازی؛ چه کسی از اسباب بازی فروشی دزدی کرده است؟

بنابراین جواب معمای دزد اسباب بازی، زنی است که باردار به نظر می رسد.

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.