دیس جدید شکیرا به جرارد پیکه در تازه‌ترین آهنگش + متن ترانه

شکیرا به تازگی همراه با کارول جی، آهنگ جدیدی به نام TQG منتشر کرد و در آن دوباره چند کنایه تند به اسطوره باشگاه بارسلونا زده است.

شکیرا به تازگی همراه با کارول جی، آهنگ جدیدی به نام TQG منتشر کرد و در آن دوباره چند کنایه تند به اسطوره باشگاه بارسلونا زده است. به نظر می رسد این آهنگ علاوه بر اینکه ادامه اقدامات شکیرا برای ابراز احساسات خود از خیانت جرارد پیکه و نامزد جدیدش است، نامزد سابق کارول جی را نیز مخاطب قرار می دهد.

فاواپرس / دیس جدید شکیرا به جرارد پیکه در تازه ترین آهنگش + متن ترانه / کارول جی

این آهنگ جدید پس از آن منتشر شد که شکیرا ماه ژانویه با انتشار ترانه Sessions #۵۳ با Bizarrap همه را غافل‌گیر کرد.

فاواپرس / دیس جدید شکیرا به جرارد پیکه در تازه ترین آهنگش + متن ترانه

در ابتدای آهنگ TQG، که در آلبوم جدید کارول جی قرار خواهد گرفت، او شروع به حمله به نامزد سابقش آنوئل ای‌ای می‌کند؛ کسی که در مارس ۲۰۲۲ از او جدا شد. شکیرا در ادامه می خواند: «دیدن تو با یک فرد جدید به من صدمه زد، اما من در حال حاضر تنها هستم، آنچه زندگی کردیم فراموش شده است و این چیزی است که تو را آزرده خاطر می‌کند و زندگی من حتی بهتر شده است. تو دیگر اینجا جایی نداری. آنچه نامزد جدید تو با من کرد، حتی من را عصبانی هم نمی‌کند، باعث خنده من می شود.»

فاواپرس / 7 کنایه تند و جدید شکیرا به پیکه و نامزدش

شکیرا با ادعای اینکه همسر سابقش سعی کرده با او بازگردد، می‌گوید: «حالا می‌خواهی برگردی، می‌توانی بگویی، آنجا منتظر من باش، انگار که من یک احمق هستم.»

او می خواند: «می‌خواهی برگردی، وقتی عکس من را لایک کردی حدس زدم.» اما در ادامه تاکید می کند که قصد ندارد اشتباهاش را تکرار کند.

فاواپرس / جدایی شکیرا از پیکه / شورش شهر بارسلون علیه شکیرا

شکیرا فراموش نکرده که در آهنگ جدیدش به شریک جدید پیکه اشاره کند و خطاب به مدافع میانی سابق بارسلونا می‌گوید: «به عشق جدیدت بگو که من برای مردان رقابت نمی‌کنم.»

فاواپرس / دیس جدید شکیرا به جرارد پیکه در تازه ترین آهنگش + متن ترانه

به تازگی، این زن ۴۶ ساله در روز ولنتاین، ویدیویی از خودش در حال خواندن شعر Kill Bill از SZA در حال طی زدن زمین در تیک تاک و اینستاگرام منتشر کرد. در پس زمینه این ویدیو آهنگ قسمتی پخش می شود که می گوید: «ممکن است عشق سابقم را بکشم.»

شکیرا در بسیاری از آهنگ هایش درباره زندگی خصوصی خود صحبت می کند. یکی از آهنگ های او به پسر رئیس جمهور سابق آرژانتین اختصاص داشت که قبل از شروع رابطه با پیکه با او رابطه داشت.

 

 


خبرهای مرتبط

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.