زیپاد اپلیکیشن برگزیده همایش سالانه بانکداری الکترونیک شد

اپلیکیشن زیپاد در مراسم اختتامیه نهمین همایش سالانه بانکداری‌الکترونیک و نظام‌های پرداخت، از میان محصولات بررسی‌شده در بخش جشنواره دکتر نوربخش، به‌عنوان محصول برگزیده بانکی این جشنواره معرفی شد و رتبه دوم را به خود اختصاص داد.

به گزارش فاواپرس به نقل از واحد روابط‌عمومی و برندینگ فناپ، در مراسم اختتامیه نهمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت که با حضور مدیران بانک‌ها، کارشناسان و فعالان نظام بانکی کشور در سالن همایش‌های بین‌المللی برج میلاد تهران برگزار شد، حساب دیجیتال کودک‌ و نوجوان پاسارگاد (زیپاد) در بخش جشنواره دکتر نوربخش، به انتخاب هیأت داوران جشنواره، محصول برگزیده بانکی شد و رتبه دوم را از آنِ خود کرد.

اپلیکیشن «زیپاد» حساب دیجیتال کودک و نوجوان پاسارگاد است که در شهر هوشمند «کیدزی» و بر بستر «سرزمین هوشمند پاد» ارائه شده است.

این محصول گروه شرکت‌های فناپ، امکان ارائه خدمات مالی و بانکی متنوع همچون ایجاد حساب آنلاین توسط والدین، ایجاد قلک‌های مجازی ویژه، انتخاب حساب‌های بانکی با طرح‌ها و تسهیلات متنوع و کاربردی، مدیریت پول توجیبی فرزندان و ارائه کارت بانکی اختصاصی کودک و نوجوان (زی‌کارت)، را فراهم می‌کند.

«زی‌کارت» به نام خود فرزند صادر شده و با دریافت این کارت، کودک یانوجوان از خدمات حضوری بانکی مانند دریافت وجه، خریدهای حضوری و دریافت خدمات متنوع بانکی با استفاده از دستگاه خودپرداز بهره‌مند می‌شود. والدین نیز با نصب اپلیکیشن «زیپاد» می‌توانند از امکانات نظارتی و آموزشی این حساب دیجیتال استفاده کنند.

در واقع حساب دیجیتال کودک و نوجوان، نگرانی و دغدغه‌های والدین را در زمینه‌هایی از جمله نحوه خرج‌کردن پول، مرتفع کرده و امکانات نظارتی مانند بررسی تراکنش‌های کودک یا نوجوان در هر لحظه، تعیین سقف برای برداشت و انتقال وجه یا خرید را در اختیار پدران و مادران قرار می‌دهد.

 

دانلود اپلیکیشن «زیپاد» از مسیر‌های زیر قابل انجام است:

کافه بازار https://cafebazaar.ir/app/ir.zypod.app

مایکت https://myket.ir/app/ir.zypod.app

سایت کیدزی https://kidzy.land/digital-account

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.