سرویس برداشت مستقیم از حساب آی قصه فعال شد

سرویس برداشت مستقیم از حساب (direct debit) در آی قصه فعال شد و از این پس در صورت اجازه کاربران، حساب آنها در آی‌قصه ماهانه به صورت خودکار شارژ می‌شود.

به گزارش روابط عمومی آی قصه؛ برداشت مستقیم از حساب یا دایرکت دبیت در نسخه جدید آی قصه فراهم شده است. به این صورت کاربران می‌توانند اشتراک یک‌ماهه خود را با شارژ خودکار فعال کنند.

وحید ترابی، مدیر آی قصه دراین مورد گفت: «سرویس برداشت مستقیم آ‌ی‌قصه با همکاری شرکت فرابوم که یکی از ارائه‌دهندگان سرویس برداشت مستقیم در کشور است، فراهم شده و کاربران با توجه به روال فعالسازی و امکان بانک خود، می‌توانند از این سرویس استفاده کند.»

به گفته ترابی در این سرویس، کاربران یک‌بار شماره حساب خود را ثبت می‌کنند و به آی قصه اجازه می‌دهند تا هرماه به صورت خودکار از حسابشان هزینه اشتراک را تمدید کند و به این صورت اشتراک کاربران هیچ‌وقت غیرفعال نمی‌شود و از سوی دیگر نیازی به طی‌کردن مراحل طولانی پرداخت از جمله وارد کردن اطلاعات کارت و دریافت رمز نیست.

ترابی در مورد تغییراتی که در نسخه جدید آی قصه ایجاد شده، هم افزود: «۸ ماه روی این نسخه کار کردیم و به نوعی اپلیکشن آی قصه بازطراحی شد و امکانات جدیدی به آن مثل سرویس برداشت مستقیم اضافه شده است.»
او از راه‌اندازی نسخه ios آی قصه هم خبر داد و گفت: «نسخه ios هم شبیه نسخه به‌روز شده اندروید است و به زودی در اسفندماه روی بازارهای داخلی آیفون عرضه می‌شود.»

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.