برگزاری مراسم رونمایی از اولین دوره آموزشی DBA با گرایش فناوری‌های مالی

مراسم رونمایی از اولین دوره آموزشی DBA با گرایش فناوری‌های مالی (فین‌تک) برگزار شد.

به گزارش فاواپرس به نقل از روابط عمومی عصر امین کارآفرین مراسم رونمایی از اولین دوره آموزشی DBA با گرایش فناوری‌های مالی ( فین‌تک) چهارم بهمن ماه با حضور دکتر سید صابر امامی مدیرعامل شرکت عصر امین کارآفرین، دکتر هاشم آقازاده ریاست دانشکده تجارت و مالیه دانشگاه تهران، جمعی از اساتید دوره و مدیران و فعالان اکوسیستم فین‌تک کشور در هتل پارسیان آزادی برگزار شد.

این مراسم با هدف اطلاع‌رسانی و بیان اهمیت و ضرورت دوره DBA (فین‌تک) و کاربردهای آن در صنعت برگزار گردید.

در این مراسم دکتر امامی ضمن بیان تلاش‌هایی که با همراستایی شرکت عصر امین کارآفرین و دانشکده تجارت و مالیه دانشگاه تهران جهت تدوین این دوره شده است، یادگیری مباحث مرتبط با فین‌تک را برای فعالان این عرصه امری ضروری دانست. وی خاطر نشان کرد که عصر امین کارآفرین در طرح‌ریزی و اجرای این دوره از ظرفیت‌های استارت‌آپ‌های زیر مجموعه خود نیز استفاده کرده است.

در ادامه این مراسم دکتر آقازاده خاطر نشان کرد که دانشکده تجارت و مالیه دانشگاه تهران از ابتدای تاسیس تاکنون به دنبال بهره‌گیری از ظرفیت‌های صنعت مالی در حوزه آموزش و یادگیری خود نموده است و این رویکرد را در تدوین این دوره کاربردی نیز داشته است.

در پایان این مراسم دکتر امامی ضمن بیان استقبال دانش‌پذیران از این دوره تاکید کرد که روزشمار ثبت‌نام اولین دوره DBA (فین‌تک) فعال شده است و علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت‌نام و دریافت اطلاعات دوره به آدرس fintechedu.ir مراجعه نمایند.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.