سخنرانی مدیرعامل عصر امین کارآفرین در بیست و سومین سالگرد تاسیس بانک کارآفرین

بیست و سومین سالگرد تاسیس بانک کارآفرین با سخنرانی مدیرعامل عصر امین کارآفرین برگزار شد.

بیست و سومین سالگرد تاسیس بانک کارآفرین با سخنرانی مدیرعامل عصر امین کارآفرین برگزار شد. دکتر امامی در بیست وسومین سالگرد تاسیس بانک کارآفرین به معرفی این شرکت و فعالیت‌های انجام شده در آغاز تاسیس تاکنون پرداخت.

به گزارش فاواپرس به نقل از روابط عمومی عصر امین کارآفرین، هم‌زمان با بیست و سومین سالگرد تاسیس بانک کارآفرین، مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره این شرکت در سخنان خود به بیان تاریخچه شرکت، شرکا، حوزه‌های سرمایه‌گذاری و فعالیت‌های صورت گرفته توسط عصر امین کارآفرین تاکنون پرداخت.

وی با بیان این که منطق سودِ سرمایه‌گذاری عصرامین کارآفرین لزوما سودآوری از طریق کسب‌وکارهای استارت‌آپی نیست؛ خاطر نشان کرد که سود سرمایه‌گذاری عصر امین به طور قطع از سودآوری به واسطه ارزش‌گذاری کسب‌وکار‌ها و تشخیص دقیق نقطه ورود و خروج سرمایه‌گذاری حاصل می‌شود.

سیدصابر امامی با تشریح منطق و حوزه‌های سرمایه‌گذاری عصر امین کارآفرین در زنجیره‌ی ارزش، حل زنجیره و نیز فرازنجیره‌ی ارزش، به بیان چالش‌هایی که این شرکت از جنبه‌ی درآمدزایی و شناسایی سود در بازه‌های زمانی كوتاه مدت، ریسک بازار، ریسک نقدینگی، ریسک بازده و ریسک حقوقی با آن مواجه است، پرداخت.

دکتر امامی در ادامه به بیان راهکار پیشنهادی جهت خلق ارزش و هم‌افزایی هرچه بیشتر میان مجموعه بزرگ كارآفرین، از طریق تشكیل «كارگروه راهبردی» و متشكل از واحدهای ذیربط در بانك و شركت‌های تابعه پرداخت.

وی ضمن برشمردن این راهکارها آن‌ها را شامل برخورداری از ظرفیت‌های موجود در بانک و شركت‌های تابعه در جهت سرمایه‌گذاری و اجرای طرح‌های مشترک، یكپارچه‌سازی و همسویی هرچه بیشتر میان برنامه‌ها و نیازهای بانک و شركت‌های تابعه، شناسایی و اولویت‌بندی نیازها و درخواست‌های بانک و هریك از شركت‌های تابعه، به حداقل رساندن اجرای موازی طرح‌ها و پروژه‌های بانك و شركت‌های تابعه، و برنامه ریزی و مدیریت هدفمند منابع بانک و شركت‌های تابعه دانست.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.