زنی که زبان مرد متجاوز را کند و در اختیار پلیس قرار داد

یک زن زبان مرد متجاوز را با دندان کند و به عنوان مدرک در اختیار پلیس قرار داد.

به گزارش فاواپرس، یک زن ۵۷ ساله اهل فرانسه که مدعی است قربانی تجاوز جنسی شده است، زبان متجاوز خود را گاز گرفته و به عنوان مدرک به پلیس تحویل داده است.

فاواپرس / زنی که زبان مرد متجاوز را کند و در اختیار پلیس قرار داد

این زن گفت که ساعت ۴ صبح روز یکشنبه ۱۹ فوریه در شهر آوینیون فرانسه در حال پیاده روی با سگش بود که مردی ۳۰ ساله شروع به تعقیب او کرد. مرد به او نزدیک شده و سعی کرده به زور او را در آغوش بگیرد و ببوسد. سپس دستانش را روی شلوار زن برده است. این زن پس از تلاش برای دفاع از خود، زبان مهاجم را گاز گرفت.

زن در حالی که زبان کنده شده متجاوز را به همراه داشت که بعداً از آن به عنوان مدرک استفاده کرد به خانه گریخت. او سپس تکه زبان خون آلود را به همراه پسرش به ایستگاه پلیس محلی برد.

فاواپرس / زنی که زبان مرد متجاوز را کند و در اختیار پلیس فرانسه قرار داد

ماموران به محل حادثه رفته و مردی را که اصالتا اهل تونس بود و گفته می شود به طور غیرقانونی در فرانسه زندگی می کرد را دستگیر کردند. این مرد اکنون با محاکمه فوری روبرو است و مقامات از او خواسته اند فرانسه را ترک کند.

این مرد تونسی به مقامات گفت که درواقع این زن، کسی بود که به او حمله کرده است.

اخیرا در یک حادثه مشابه در اسپانیا، یک زن آلت تناسلی متجاوز خود را برید. آن زن و مرد که اصالتاً بنگلادشی هستند، در یک کافه در Sant Andreu de la Barca در نزدیکی بارسلونا با هم کار می کردند.

گفته می شود این مرد قصد تجاوز به زن را داشت که زن به عنوان تلافی آلت تناسلی او را قطع کرد. زن ناشناس با پلیس تماس گرفت تا به حمله خود اعتراف کند و مرد برای یک عمل اورژانسی به بیمارستان منتقل شد تا پزشکان بتوانند آلت تناسلی او را دوباره پیوند بزنند.

هر دو توسط پلیس اسپانیا دستگیر شدند. این مرد به اتهام اقدام به تجاوز جنسی و زن به اتهام ضرب و جرح و قطع عضو متهم شد.

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.