فقط ذهن‌های کارآگاهی می‌توانند مادر نوزاد را در 3 ثانیه پیدا کنند!

این بازی فکری چالش برانگیز تنها توسط کارآگاهان واقعی قابل حل است. سعی کنید و ببینید که آیا می توانید این معما را در 3 ثانیه یا کمتر حل کنید!

فاواپرس: تست‌های IQ اغلب برای تعیین اینکه آیا فرد دارای ضریب هوشی بالا یا پایین است انجام می‌شود. این آزمون نیز میزان توانایی‌های شناختی شما را اندازه گیری می‌کند، یعنی توانایی حل مسائل و استدلال منطقی.

بازی‌های فکری احتمالاً سرگرم کننده‌ترین و هیجان انگیزترین راه برای اندازه گیری تفکر منطقی و توانایی‌های حل مسئله یک فرد است. از همین رو ما یکی از بازی‌های فکری را برای شما آماده کرده ایم.

آیا آماده اید تا خود را به چالش بکشید و در طول مسیر کمی سرگرم شوید؟ بیایید نگاهی به بازی فکری امروز بیندازیم.

در این تصویر فکری نوزادی را می‌بینید که با اسباب بازی هایش روی زمین بازی می‌کند. نزدیک نوزاد دو زن نشسته اند. یکی از زنان مادر نوزاد است. می‌توانید بفهمید کدام یک مادر نوزاد است؟ ما برای این بازی فکری محدودیت زمانی تعیین کرده ایم و شما ۳ ثانیه فرصت دارید تا این معما را حل کنید.

فاواپرس / فقط ذهن‌های کارآگاهی می‌توانند مادر نوزاد را در 3 ثانیه پیدا کنند!

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

راه حل بازی فکری

در این بازی فکری، باید مادر واقعی نوزاد را در ۳ ثانیه یا کمتر پیدا می‌کردید. اگر نتوانستید این معما را حل کنید، نگران نباشید، ما اکنون راه حل این بازی فکری را فاش می‌کنیم.

مادر کودک، زن شماره یک است. به این دلیل که کودک تنها در شرایطی که رو به مادرش بازی کند احساس آرامش می کند. چراکه این کار به او اطمینان خاطر می‌دهد که مادرش همچنان در کنارش حضور دارد.

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.