دانلود سریال دیو و ماه پیشونی ـ قسمت 1

سریال دیو و ماه پیشونی جدیدترین ساخته حسین قناعت به عنوان جدیدترین سریال پلتفرم فیلیمو ویژه کودکان و نوجوانان هر سه‌شنبه پخش می‌شود.

علی صادقی، لیلا اوتادی، رامین ناصر نصیر، ستایش موسوی و … از جمله بازیگران سریال دیو و ماه پیشونی در ژانر کودک و نوجوان هستند.

فاواپرس: سریال دیو و ماه پیشونی جدیدترین ساخته حسین قناعت به عنوان جدیدترین سریال پلتفرم فیلیمو ویژه کودکان و نوجوانان هر سه‌شنبه پخش می‌شود. این سریال اختصاصی نیست.

دانلود سریال دیو و ماه پیشونی – قسمت 1 بدون سانسور

خلاصه داستان سریال دیو و ماه پیشونی

سریال دیو و ماه پیشونی ویژه کودک و نوجوان ساخته شده است؛ داستان زندگی کیمیاگری با دختر ۶ ساله‌اش شهربانو و همسر باردارش پرنیان را به تصویر کشیده، که در زیرزمین خانه‌اش یک آزمایشگاه دارد و به تولید اکسیر مشغول است و ناگهان یک روز در اثر کشف چند اکسیر جدید، توسط فردی ناشناس، طلسم می‌شود …

فاواپرس / دانلود سریال دیو و ماه پیشونی

بازیگران سریال دیو و ماه پیشونی

علی صادقی، لیلا اوتادی، حسن پورشیرازی، افسانه بایگان، رامین ناصر نصیر، ستایش موسوی، نگین معتضدی، رضا شفیعی جم، سیاوش چراغی پور، اصغر سمسارزاده، خشایار راد، رابعه اسکویی، میرطاهر مظلومی، بهراد خرازی، الهام جدی، عسل قرایی، احمدرضا اسعدی، الهه محمودی، آتش تقی پور، عباس محبوب و علی کاظمی در سریال دیو و ماه پیشونی به ایفای نقش پرداخته‌اند. همانطور که از این همه اسم می‌بینید، با سریالی پر چهره طرف هستیم که قرار است فضایی جذاب را برای بچه‌ها بیافرینند.

عوامل و سازندگان سریال

این سریال به کارگردانی حسین قناعت، تهیه کنندگی مهدی یاری و نویسندگی مهرداد کوروش نیا در ژانر فانتزی و با تکیه بر افسانه‌های کهن ایران ساخته شده است. دیو و ماه پیشونی، محصول موسسه سرو رسانه پارسیان است که پیش از این نیز سریال هشتگ خاله سوسکه را برای گروه سنی کودک و نوجوان تولید کرده بود.

مجری طرح: صادق یاری / فیلمبردار: محمد حسن‌پور / تدوین: سیامک مهماندوست و محراب ملازم‌الحسینی / مدیر تولید: وحید مرادی / طراح گریم: مهرنوش طبیبی / موسیقی: بهنود یخچالی / خوانندگان: مجتبی و مصطفی بلال‌حبشی

درباره حسین قناعت کارگردان سریال دیو و ماه پیشونی

حسین قناعت از معدود فیلمسازان سینمای ایران است که تمرکز جدی خود را بر تولید آثار کودک گذاشته است. قناعت که فعالیت در سینما را با دستیاری کارگردان‌های مطرحی چون مهدی فخیم‌زاده و محمدعلی طالبی آغاز کرد تلاش کرد در زمینه سینمای کودک و نوجوان دارای آثار بدیع و به روز باشد. قناعت ساخت فیلم سینمایی را از ابتدای دهه ۸۰ آغاز کرد و با ساخت فیلم‌هایی همچون من و نگین دات کام، ماجراهای اینترنتی، دزد و پری، قهرمانان کوچک، لازانیا، تپلی و من، سلفی با رستم، پیشی میشی و والدین امانتی از پیشروترین فیلمسازان در سینمای کودک و نوجوان به حساب می‌آید.

او همچنین تجربه سریال سازی را از دهه ۸۰ و با ساخت ۴ سریال در تلویزیون ادامه داد که آخرین آن سریال شش قهرمان و نصفی بود که نوروز سال ۹۷ از تلویزیون پخش شد.

فاواپرس / دانلود سریال دیو و ماه پیشونی

زمان پخش و تعداد قسمت های سریال دیو و ماه پیشونی

پخش سریال دیو و ماه پیشونی، از سه شنبه ۱۶ اسفندماه آغاز شد و در ۱۵ قسمت به پخش می‌رسد. پس سه‌شنبه‌ها ۸ صبح منتظر این سریال ویژه کودک و نوجوان باشید.

چند نکته درباره سریال

  • فیلیمو برای دومین بار است که سریالی در حوزه کودک تولید و پخش می‌کند. پیش از این، سریال نارگیل نیز از این پلتفرم منتشر شد که با استقبال مخاطبان روبرو شد.
  • این مجموعه، یک سریال موزیکال است و توجه به شعر و سرود و فضای موزیکال باعث شده است که هر قسمت مخاطب با چند قطعه آهنگ همراه شود و از این منظر می‌توان این سریال را اثری شاد و جذاب برای کودکان توصیف کرد.
  • ستایش موسوی بازیگر نوظهور در نقش ماه پیشونی در این سریال بازی می‌کند و جنبه‌های کمدی سریال با حضور علی صادقی در نقش اصلی از جذابیت‌های این اثر نمایش خانگی است.

دانلود سریال دیو و ماه پیشونی بدون سانسور

برای دانلود قانونی سریال دیو و ماه پیشونی بدون سانسور و با کیفیت‌های مختلف از لینک‌های زیر استفاده نمایید:

سریال دیو و ماه پیشونی / قسمت 1

ماه پیشونی در اتفاقاتی عجیب، پدر و مادرش را از دست می‌دهد. اما زمانی که می فهمد آنها توسط دیوی پلید طلسم شده اند، برای نجاتشان، دست به کار می‌شود.

فاواپرس / دانلود سریال دیو و ماه پیشونی

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.