اعطا تندیس مشتری‌مداری به ارتباط فردا

جشنواره ملی ۱۰۰ واحد مشتری مدار کشور با رویکرد معرفی و تجلیل از فعالان بنگاه‌های تولیدی، بازرگانی وخدماتی ۲۰ اسفندماه برگزار شد و شرکت ارتباط فردا به عنوان یکی از این صد واحد مشتری‌مدار معرفی شد.

به گزارش فاواپرس به نقل از روابط عمومی ارتباط فردا، از جمله برنامه‌های اجرایی اجلاس، اجرای پنل تخصصی پرسش و پاسخ ویژه مدیران ارشد مجموعه‌ها، سخنرانی مقامات و مسولین عالی‌رتبه کشور، معرفی، تجلیل و قدردانی از ۱۰۰ واحد مشتری‌مدار در قالب اعطای لوح زرین مشتری‌مداری پس از ارزیابی در سطوح مختلف بوده است.

فاواپرس / اعطا تندیس مشتری‌مداری به ارتباط فردا

فضای رقابتی شدید بین بازارها، توسعه شبکه‌های اجتماعی و قدرت انتخاب گسترده مصرف‌کنندگان موجب شده تا مشتری‌مداری و رعایت حقوق مصرف‌کنندگان به بهترین مزیت رقابتی بین شرکت‌ها و سازمان‌ها تبدیل‌ شود.

در اختتامیه مراسم از واحدهایی که شرایط مورد نظر کمیته علمی و ارزیابی ثمراسم را داشتند در قالب اعطای لوح و تندیس زرین مشتری‌مداری تقدیر و قدردانی شد.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.