دوست دختر جدید پیکه به او خیانت کرد!

دوست دختر جدید پیکه، تنها بعداز چندماه به او خیانت کرده! اما کسی که این دوست دختر پیکه با او وارد رابطه شده، کیست؟

فاواپرس: دوست دختر جدید پیکه، تنها بعداز چندماه به او خیانت کرده! اما کسی که این دوست دختر پیکه با او وارد رابطه شده، کیست؟ باورش سخت است اما این زن با پپ گواردیولا مربی سابق پیکه رابطه برقرار کرده است!

خبرهایی که اطراف جرارد پیکه مدافع و کاپیتان پیشین بارسلونا به بیرون درز می‌کند اغلب حول یک محور و واژه جنجالی است؛ خیانت!

بعداز اینکه شکیرا خواننده معروف و همسر سابق پیکه سال گذشته به دلیل خیانت این بازیکن بارسلونا و ارتباط با مادر گاوی هافبک جوان این تیم، از او جدا شد و فرزندانش را هم با خود به آمریکا برد، جرارد از فوتبال خداحافظی کرد و تلاش او برای بازگرداندن شکیرا هم بی نتیجه ماند.

فاواپرس / دوست دختر جدید پیکه به او خیانت کرد! پپ گواردیولا

خیانت دوست دختر جدید پیکه با مربی سابق

حالا شنیده می‌شود دوست دختر جدید پیکه، که مدت زیادی از ارتباطش با این بازیکن سابق تیم ملی اسپانیا نمی‌گذرد به او خیانت کرده است! اما کسی که این دوست دختر پیکه با او وارد رابطه شده کیست؟ باورش سخت است اما اسپورت کاتالونیا معتبرترین نشریه ورزشی ایالات کاتالان نوشته است که این زن با پپ گواردیولا رابطه برقرار کرده و به پیکه خیانت کرده است.

چند صفحه توییتری و سایت اسپانیایی از جمله اسپورت مدعی شده‌اند که کلارا با پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی در ارتباط بوده است. باید دید واکنش پیکه و کلارا به این شایعه چه خواهد بود.

فاواپرس / دوست دختر جدید پیکه به او خیانت کرد! پپ گواردیولا

اگر این خبر صحت داشته باشد ، پیکه در سریعترین زمان تاوان خیانت خود به شکیرا را داده است. خلاصه اینکه در مورد پیکه دنبال خبرهای فوتبالی نباشید؛ او در سراشیبی سقوط قرار گرفته است.

 

 


خبرهای مرتبط

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.