معرکه اینوتکس فرصتی برای کسب‌وکارها و استارت‌آپ‌ها

امسال و در این دوره از برگزاری رویداد اینوتکس، پارک فناوری پردیس در کنار سایر برنامه‌های اینوتکس، رویدادی با عنوان «معرکه» طراحی کرده است تا استارتاپ‌ها و شرکت‌ها محصولات و خدمات خود را در سطح عمومی به مخاطبان معرفی نمایند.

معرکه اینوتکس در کنار در کنار سایر برنامه‌های این نمایشگاه، فرصتی است تا استارتاپ‌ها و شرکت‌ها محصولات و خدمات خود را در سطح عمومی به مخاطبان معرفی نمایند.

به گزارش فاواپرس به نقل از ستاد خبری نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۳، معرکه، فارسی سازی شده رویداد‌های Showcase در جهان است.

این رویداد فرصتی است تا استارتاپ‌ها بتوانند در یک فضای عمومی و فارغ از مناسبات اجرایی و بروکراتیک، محصولات و خدمات خود را در سطح عمومی به مخاطبان معرفی نمایند.

مطابق آنچه در نمونه‌های خارجی این رویداد اتفاق می‌افتد، ارایه‌ای آزاد و بدون محدودیت برای حضور مخاطبین در محل، اجرا خواهد شد.

فاواپرس / معرکه اینوتکس فرصتی برای کسب‌وکارها و استارت‌آپ‌ها

استارتاپ‌ها با توجه به اهداف و استراتژی‌های سازمانی، محتوای این ارایه را تعیین خواهند کرد که این فرصتی است تا در کنار شبکه سازی و دستیابی به اهداف بازاریابی و ارتقا جایگاه برند، تجربه‌ای متفاوت از ارایه به سرمایه‌گذار را نیز تجربه کنند.

ثبت نام در رویداد معرکه اینوتکس برای استارتاپ‌ها و شرکت‌هایی که در اینوتکس حاضر هستند رایگان خواهد بود، اما با توجه به ظرفیت محدود، دبیرخانه رویداد نسبت به زمانبندی و انتخاب متقاضیان اقدام خواهد کرد.

دبیرخانه رویداد معرکه اینوتکس «Showcase» از سوی پارک فناوری پردیس، پایگاه خبری ایران‌دکونومی معرفی شده است.

علاقمندان می‌توانند برای ثبت نام در این رویداد از لینک showcase.inotex.com اقدام کنند.

گفتنی است، دوازدهمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری اینوتکس ۲۰۲۳ از ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت ماه در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.