تاریخ معرفی شیائومی بند 8 مشخص شد

شیائومی رسما اعلام کرد که در رویداد معرفی گوشی پرچمدار شیائومی 13 اولترا از دسبتند تناسب اندام شیائومی بند 8 نیز رونمایی می‌کند.

فاواپرس: شیائومی به تازگی اعلام کرده بود که قصد دارد با برگزاری یک رویداد در تاریخ 18 آوریل (29 فروردین) از گوشی پرچمدار آینده خود، یعنی شیائومی 13 اولترا رونمایی کند. اکنون غول فناوری چین همچنین تأیید کرده که دستبند شیائومی بند 8 را نیز در طول این رویداد معرفی خواهد کرد.

پوستر منتشر شده از این دستگاه علاوه بر تاریخ معرفی، ظاهر آن را نیز تا حدودی نشان می‌دهد. طبق این تصویر، شیائومی بند 8 مانند دستگاه‌های قبلی این سری طراحی شبیه به قرص و بیضی شکل خود را حفظ کرده و دارای یک نمایشگر باریک است. با این وجود، به‌نظر می‌رسد گزینه‌های مختلفی به‌عنوان بند دستگاه خواهد داشت که از مواد مختلفی ساخته شده‌اند.

فاواپرس / شیائومی بند 8

در حال حاضر، به‌نظر می‌رسد که بند شیائومی بند 8 در سه رنگ سیاه و سفید، سبز و زرد عرضه خواهد شد و خود دستگاه نیز در رنگ‌های مشکی و رزگلد وارد بازار می‌شود.

در حالی که هنوز جزئیات زیادی درباره این دستگاه وجود ندارد، در گزارش‌های قبلی گفته شده بود که شیائومی بند 8 با شماره مدل M2239B1 معرفی می‌شود و از فناوری بلوتوث 5.1 و باتری داخلی لیتیوم یون پلیمری DC 3.87V بهره می‌برد. در ادامه مشخصات نسخه قبلی این دستگاه را مرور خواهیم کرد تا انتظارات از شیا‌ئومی بند 8 مشخص شود.

مشخصات شیائومی بند 8

شیائومی بند 8 دارای نمایشگر لمسی 1.62 اینچی AMOLED با وضوح 490 در 192 پیکسل، تراکم پیکسلی 326ppi و حداکثر روشنایی 500 نیت است. بیش از 100 واچ‌فیس را شامل می‌شود و می‌تواند اطلاعات را به‌طور مداوم نمایش دهد.

این ردیاب تناسب اندام به سنسور ضربان قلب نوری و سنسور اکسیژن خون مجهز شده که از این طریق، نظارت مداوم بر ضربان قلب، اشباع اکسیژن خون، خواب و سلامت زنان را فراهم کند. همچنین قابلیت ردیابی قدم‌ها و کالری را دارد و از 120 حالت تمرینی مانند دویدن در فضای بازی و دوچرخه سواری پشتیبانی می‌کند.

از دیگر مشخصات شیائومی بند 7 می‌توان به باتری 180 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد که با یک بار شارژ می‌تواند تا 15 روز دوام بیاورد و شارژ آن با شارژر مغناطیسی حدود 2 ساعت طول می‌کشد.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.