جسد بی‌جان بازیگر مشهور کره‌ای در خانه‌اش کشف شد

جسد بی‌جان جونگ چای یول بازیگر و مدل مشهور کره‌ای در خانه‌اش پیدا شد. او 26 ساله بود. هنوز علت مرگ او اعلام نشده است.

به گزارش فاواپرس به نقل از ورایتی، جونگ چای یول بازیگر کره جنوبی در ۲۶ سالگی از دنیا رفت.

جونگ چای یول بازیگر کره جنوبی در ۲۶ سالگی از دنیا رفت.خبر درگذشت وی بدون افشای جزییات، تایید شد. در بیانیه‌ای که در این باره منتشر شده تنها آمده است: چای-یول بازیگر ۱۱ آوریل ۲۰۲۳ ما را ترک کرد. دعا می‌کنیم وی که بازیگری صادق بود، در آرامش باشد.

فاواپرس / جسد بی‌جان بازیگر مشهور کره‌ای در خانه‌اش کشف شد

یونگ کار خود را به عنوان یک مدل در سال ۲۰۱۶ آغاز کرد و ۲ سال بعد با بازی در فیلم کره‌ای «عمیق» وارد عرصه بازیگری شد.

او بیشتر به خاطر بازی در نقش یکی از اعضای پلیس در سریال کمدی فانتزی «کارآگاه زامبی» محصول ۲۰۲۰ که در کره و در سطح بین‌المللی در سرویس استریم نتفلیکس پخش شد، شناخته شده است.

فاواپرس / جسد بی‌جان بازیگر مشهور کره‌ای در خانه‌اش کشف شد

وی در حالی از دنیا رفت که در حال فیلمبرداری نقش اصلی در سریال «عروسی غیرممکن» بود که با اقتباس از یک رمان آنلاین درباره یک بازیگر زن که ازدواجی جعلی را تجربه می‌کند، ساخته می‌شود.

در بیانیه تایید خبر درگذشت وی آمده است: صمیمانه از شما درخواست می‌کنیم از نوشتن مطالبی درباره دلایل درگذشت وی خودداری کنید.

از آنجا که صحنه سرگرمی کره شاهد مرگ‌های پشت سرهم بازیگران جوان بوده که برخی از آنها بعداً به عنوان مرگ بر اثر خودکشی تایید شد، ایجاد خبرهایی درباره علت مرگ این بازیگر اجتناب‌ناپذیر به نظر می‌رسد.

فاواپرس / جسد بی‌جان بازیگر مشهور کره‌ای در خانه‌اش کشف شد

صنعت موسیقی کره هم مشهور است که بسیاری از جوانان را در یک سیستم کارآموزی طولانی و شدید قرار می‌دهد، بدون اینکه در نهایت تضمینی برای ورود به حرفه داشته باشند. رسانه‌های اجتماعی نیز نقش زیادی در ساختن یا شکستن چهره بازیگران کره‌ای دارند و معمولاً نظرات خشنی درباره ظاهر، گرایش و فعالیت‌های آنها منتشر می‌کنند. دولت بارها تلاش کرده اقداماتی برای مهار این امر انجام دهد.

سال ۲۰۰۹، جانگ جا یون، بازیگر زن که به زندگی‌اش خاتمه داد، یادداشتی از خود به جای گذاشت که در آن چهره‌های ارشد صنعت را به سوء‌استفاده جنسی متهم می‌کرد.

فاواپرس / جسد بی‌جان بازیگر مشهور کره‌ای در خانه‌اش کشف شد
تصویری که جونگ چای یول از آخرین صبحانه خود پیش از خودکشی منتشر کرده بود

از دیگر چهره‌های مشهور کره‌ای که به این شکل از دنیا رفتند گو هارا، ستاره ۲۸ ساله کی‌پاپ در سال ۲۰۱۹ بود که مرگش تنها چند ماه پس از خودکشی دوست ۲۵ ساله‌اش، خواننده و بازیگر سولی رخ داد. بازیگر ۲۷ ساله چا اینها نماد کی پاپ جونگهیون و بازیگر ۴۸ ساله جئون می سون نیز به زندگی خود خاتمه دادند.

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.