معاونت اعتبارات بانک کارآفرین منصوب شد

با حکم دکتر احمد بهاروندی، عباس خسروانی به عنوان معاونت اعتبارات بانک کارآفرین منصوب شد.

به گزارش فاواپرس به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین؛ دکتر بهاروندی در مراسم معارفه معاونت اعتبارات بانک کارآفرین که با حضور اعضاء هیئت مدیره و هیئت عامل بانک کارآفرین و همچنین جمعی از اعضاء هیئت عامل بانک پارسیان برگزار شد، با اشاره به شاخص‌های مالی بانک کارآفرین تاکید کرد: در شبکه بانکی، بانک کارآفرین بعنوان بانکی خوشنام شناخته می شود که این امر حاصل زحمات تمام همکاران بانک در ستاد و شعبه است.

وی با تقدیر از ناصر صنعتی نژاد عضو سابق هیات مدیره بانک که به عنوان عضو ناظر بر معاونت اعتبارات بانک تلاش شایانی در سال های اخیر متحمل شده بود، تاکید کرد :معاونت اعتبارات یکی از معاونت های مهم بانک است به گونه ای که بخش بزرگی از درآمد بانک حاصل از عملکرد این معاونت است و این امر در سالهای گذشته به خوبی انجام شده و امیدواریم با تغییرات اخیر شاهد موفقیت‌های بیشتر بانک باشیم.

بهاروندی با اشاره به شاخص های همچون کفایت سرمایه، کاهش npl بانک و… این شاخص ها را نشان از تجربه، تخصص و تسلط آقای صنعتی نژاد بر حوزه اعتبارات بود و امیدواریم حضور آقای خسروانی با سابقه درخشان شان در این بخش بتواند کمک شایانی به بانک کارآفرین در آینده داشته باشد.

فاواپرس / معاونت اعتبارات بانک کارآفرین منصوب شد

ناصر صنعتی نژاد مشاور عالی مدیرعامل و عضو سابق هیات مدیره بانک با ارائه توضیحاتی در خصوص اقدامات انجام شده در معاونت اعتبارات بانک از سال ۹۵ تا کنون، موفقیت های این بخش را نتیجه همراهی اعضای هیات مدیره؛ مدیران و کارکنان بانک خواند و گفت: یکی از مهمترین مزایای بانک کارآفرین نیروی انسانی متخصص و همراه است که باعث شده عملکرد بانک در سنوات گذشته مثبت بوده و خوشنامی بانک همواره حفظ شود.

در ادامه این مراسم محمدخورسندی رییس هیات مدیره بانک نیز ضمن تقدیر از آقای صنعتی نژاد، برای آقای خسروانی آرزوی موفقیت در سمت جدید کرد و افزود: بدنه سالم و با نشاط بانک کارآفرین موجب تداوم سلامت مالی بانک است و امیدواریم با تغییرات جدید در معاونت اعتبارات شاهد تداوم موفقیت ها و رشد شاخص ها باشیم.

مهدی سیف علی شاهی دیگر عضو هیات مدیره بانک نیز با اشاره به سابقه بانک کارآفرین در شبکه بانکی، موفقیت های بانک کارآفرین را حاصل زحمات کسانی خواند که از ابتدا پایه های بانک را با تخصص و تجربه بنا کرده اند و گفت: شفافیت شاخص‌های بانک کارآفرین جزو دارایی های بانک است و امیدواریم که با تجربه ای که آقای خسروانی دارند شاهد تداوم رشد شاخص ها و عملکرد بانک باشیم.

در ادامه این جلسه عباس خسروانی معاونت جدید اعتباری بانک کارآفرین نیز با ابراز خرسندی از حضور در بانک کارآفرین تصریح کرد: امیدوارم تغییرات جدید منشا خیر باشد و تلاش خود را به کار خواهم گرفت تا از این پس نیز شاهد رشدبیشتر شاخص های مالی باشیم.

گفتنی است عباس خسروانی پیش از این معاونت اعتبارات و بانکداری شرکتی بانک پارسیان را به عهده داشت.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.