حساب‌ پس‌انداز اپل با سود 4.15 درصدی راه‌اندازی شد

شرکت اپل حساب پس‌انداز Apple Card را با سود سالانه ۴.۱۵ درصد راه‌اندازی کرد.

فاواپرس: شرکت اپل حساب پس‌انداز Apple Card را با سود سالانه ۴.۱۵ درصد راه‌اندازی کرد. به گفته اپل این حساب پس‌اندازی به هیچ حداقل واریزی نیاز نداشته و کاربران می‌توانند از طریق اپلیکیشین کیف‌پول (Wallet) آیفون حساب خود را راه‌اندازی کنند.

براساس بیانیه خبری شرکت اپل تمامی پاداش‌های به دست آمده از Apple Card به صورت خودکار به حساب پس‌انداز واریز می‌شوند. حساب‌ پس‌انداز تازه‌ترین خدمت این غول آمریکایی در حوزه امور مالی است و به نظر کوپرتینویی‌ها در پی افزایش سهم خود از بازار امور مالی هستند.

اپل که چندی پیش خدمت الان بخر، بعدا پرداخت‌ کن (BNPL) را در اختیار کاربران خود قرار داده بود امروز دوشنبه ۱۷ آوریل با انتشار بیانیه‌ای از ارائه حساب‌های پس‌انداز آنهم با سود سالانه ۴.۱۵ درصد خبر داد.

براساس گزارش CNBC، اپل تمامی پاداش کاربران در طرح Daily Cash که تا سرحد ۳ درصد بازگشت پول برای هر خرید است را به این حساب‌ پس‌انداز واریز می‌کند. با این حال محدودیتی برای این موضوع وجود ندارد و کاربر می‌تواند محل واریز پول حاصل از طرح Daily Cash را تغییر دهد و یا از با حساب بانکی خود به حساب پس‌انداز اپل پول بریزد.

این طرح حاصل همکاری اپل با گلدمن ساکس، یکی از بزرگترین بانک‌های تجاری آمریکا، است.

از آنجایی که براساس اطلاعات شرکت بیمه سپرده‌های فدرال آمریکا، میانگین سود سالانه حساب‌های پس‌انداز در ایالت متحده تنها ۰.۳۵ درصد است، سود ۴.۱۵ درصدی اپل جالب توجه به نظر می‌رسد.

کاربران اپل می‌توانند حساب‌های خود را از طریق داشبوردی که در داخل اپیلکیشین کیف‌پول (Wallet) تعبیه شده مدیریت کرده و سود حساب و یا موجودی آن را زیر نظر بگیرند.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.