علیرضا ماهیار از راه‌اندازی قلک در بام خبر داد

قلک، یکی از قابلیت‌های جدید بام برای کاربران اندروید است. این خدمت که با بانکداری خرد یا همان ارائه مستقیم خدمات مالی از سوی بانک به مشتری مترادف است.

فاواپرس: قلک، یکی از قابلیت‌های جدید بام برای کاربران اندروید است. این خدمت که با بانکداری خرد یا همان ارائه مستقیم خدمات مالی از سوی بانک به مشتری مترادف است. به‌صورت آنی یا دوره‌ای پول‌های خرد کاربران را برای دریافت سود قطعی و روزشمار در صندوق‌های درآمد ثابت سرمایه‌گذاری می‌کند.

آن‌طور که علیرضا ماهیار معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران می‌گوید عموماً افراد علاقه‌ای به راکد ماندن پول خود هر چند کم و اندک ندارند و ترجیح می‌دهند برای کسب سود سرمایه‌گذاری کنند هرچند که خرد باشد؛ اما در این میان موانعی همچون ریسک سرمایه‌گذاری، پایین‌بودن میزان سرمایه و… وجود دارد. سرمایه‌گذاری در بورس هم که نیازمند دانش کافی و آگاهی لازم از بازار سرمایه است و به همین علت، عموم مردم نگران ورود به این بازار هستند با درک این نیاز، قلک برای توانمندسازی مالی آنهایی که در معامله بازارهای مالی حرفه‌ای نیستند و یا آنهایی که سرمایه خرد و محدودی دارند ساخته شده است.

او ادامه داد: قلک شیوه‌ای از مدیریت دارایی و ثروت و در واقع امکانی است که به‌واسطه آن مشتری مبلغ و زمان سرمایه‌گذاری انتخاب می‌کند. در قلک اطلاعات کامل تراکنش‌ها با امکان جست‌وجوی پیشرفته در دسترس است و به همین دلیل سرمایه‌گذار هیچ یک از جزئیات سرمایه‌گذاری و برداشت‌ها را از دست نمی‌دهد. گزارش‌های نموداری از موجودی، واریز و سودهای دریافتی هم برای اتخاذ استراتژی‌های سرمایه‌گذاری در اختیار مشتری قرار خواهد گرفت در این فرایند سود ماهیانه به‌حساب سرمایه‌گذار واریز و فرد در هر زمانی می‌تواند پول قلک را در کم‌تر از ۲۴ ساعت به‌حساب خود بازگرداند.

به گفته معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران، کاربران اندروید برای استفاده از قلک باید بام را به آخرین نسخه ارتقا دهند.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.