مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی برگزار شد

مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام شرکت توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی برای سال مالی منتهی به ۳۰ آذر ۱۴۰۱ در تاریخ ۲۹فروردین با حضور سهامداران و نمایندگان قانونی شرکت خوارزمی تشکیل شد.

به گزارش فاواپرس به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی ، دراین نشست عباس اصغری به نمایندگی از شرکت سرمایه گذاری گروه مالی سپهر صادرات به عنوان ریاست مجمع، حسین بختیاری به نمایندگی از شرکت سرمایه گذاری عمران و توسعه اوج سپهر اصفهان به عنوان ناظر مجمع، علی محمد بناکار به نمایندگی از شرکت آرمان توسعه مبین مهر سپهر به عنوان ناظر مجمع و دکتر علی چهارلنگی به عنوان دبیر مجمع، نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار و نماینده بازرس قانونی حضور داشتند.

درادامه بازرس قانونی و حسابرس شرکت در خصوص صورت های مالی سال منتهی به سی آذر ۱۴۰۱ به ارائه گزارش پرداخت سپس معاونت طرح و برنامه شرکت خوارزمی نیز درخصوص عملکرد هیات مدیره و برنامه های آینده شرکت گزارش کاملی به سهامداران ارائه کرد.

درخاتمه سهامداران درمورد مواردی چون صورت وضعیت مالی ، صورت های سود و زیان برای دوره سال مالی منتهی به ۳۰آذر ۱۴۰۱، تعیین و پرداخت حق الزحمه حسابرس و بازرس قانونی، میزان حق حضور اعضای غیرموظف و انتخاب روزنامه کثیرالانتشار برای درج آگهی‌ها نظر خود را اعلام کرده و مورد تائید و تصویب آنان قرار گرفت.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.