جنجال هومن حاجی عبداللهی درباره علت توقف ساخت سریال پایتخت

پس از گذشت سه سال از توقف پروژه پایتخت، هومن حاجی عبداللهی با انتشار یک پست اینستاگرامی به گمانه زنی‌های تازه دامن زده است.

فاواپرس: پس از گذشت سه سال از توقف پروژه پایتخت، هومن حاجی عبداللهی با انتشار یک پست اینستاگرامی به گمانه زنی‌های تازه دامن زده است. او نوشته است که خانواده پایتخت مشکلی با هم ندارند و مشکل از ما نیست.

سریال پایتخت از سال ۹۰ کارش را آغاز کرد و با سری ششم خود در سال ۹۹ برای همیشه از تلویزیون رفت. آن زمان گمانه زنی‌های بسیاری درباره علت توقف تولید سری هفتم مطرح شد. مهم‌ترین گمانه نیز اختلاف نظر بین محسن تنابنده و صداوسیما بود.

بیشتر رسانه‌ها در سال ۹۹ مدعی شدند که دعوای میان مسئولان تلویزیون و تنابنده منجر به توقف پروژه شده است. آن‌ها همچنین ادعا کردند که تلویزیون علاقه‌مند است که سری هفتم با کارگردانی سیروس مقدم ساخته شود. اما مشروط به اینکه محسن تنابنده حذف شود.

اما الهام غفاری تهیه کننده پایتخت این ادعا‌ها را رد کرد. در این میان برخی هم اختلاف نظر میان سازندگان پایتخت را به عنوان علت توقف ساخت مطرح کردند.

بعد هم محسن تنابنده یک پست اینستاگرامی منتشر کرد و نوشت: «به دلیل حاشیه‌ها و جنجال‌های مربوط به فصل ششم، تا آینده‌ی نامعلوم خبری از تولید فصل‌های بعدی پایتخت نخواهد بود.»

اما روز گذشته پیمان جبلی، رییس سازمان صداوسیما در یک موضع گیری تازه اعلام کرد که مشکل از تلویزیون نیست. او گفته عوامل سریال پایتخت بین خودشان اختلاف نظر دارند.

موضع گیری هومن حاجی عبدالهی پس از سه سال

حالا پس از گذشت سه سال از توقف پروژه پایتخت، هومن حاجی عبداللهی با انتشار یک پست اینستاگرامی به گمانه زنی‌های تازه دامن زده است. او با انتشار تصویری از دورهمی بازیگران این سریال تلویزیونی نوشته است که خانواده پایتخت مشکلی با هم ندارند و مشکل از ما نیست.

بازیگر نقش رحمت به شکل تلویحی مقصر را تلویزیون معرفی کرد و توپ را به زمین صداوسیما انداخت. اما هنوز مسئولان رسانه ملی به این موضع گیری واکنشی نشان نداده اند.

فاواپرس / جنجال هومن حاجی عبداللهی درباره علت توقف ساخت سریال پایتخت

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.