حسین زمان درگذشت

حسین زمان خواننده مشهور کشور اخیرا به به بیماری سرطان پیشرفته کبدی مبتلا شده بود.

ابوذر زمان، فرزند حسین زمان در توییتر از درگذشت پدر خود خبر داد. فرزند وی در توییتر نوشت: «بابام رفت، بابام برای همیشه رفت.» 

حسین زمان خواننده مشهور کشور اخیرا به به بیماری سرطان پیشرفته کبدی مبتلا شده بود. او یکی از خوانندگان مشهور پاپ دهه هفتاد بود که پس از یک دوره پر فراز و نشیب کاری در سال ۹۸ پس از حدود ۱۷ سال دوری از صحنه، کنسرت خود را در مرکز همایش‌های برج میلاد با ارکستری سی نفره روی صحنه برده بود.

بیوگرافی حسین زمان

حسین زمان هنرمند و خواننده ایرانی بود.

او همچنین به عنوان معاون طرح و برنامه و نیز عضو هیئت علمی پردیس بین‌الملل دانشگاه صنعتی شریف به فعالیت‌های اجرایی و تدریس در جزیره کیش مشغول بود که از ادامه تدریس و فعالیت‌های هنری او جلوگیری به عمل آمد.

زمان سرانجام پس از ۱۶ سال در مهر ماه ۱۳۹۷ برای ۳ قطعه از دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز دریافت کرد.

فاواپرس / حسین زمان درگذشت

وی در ۱۸ مرداد ۱۳۳۸ در شهر تهران به دنیا آمد. پس از اتمام تحصیلات متوسطه در تهران و اخذ دیپلم ریاضی از دبیرستان خوارزمی در سال ۱۳۵۶، به دانشگاه راه یافت و در رشتهٔ مهندسی الکترونیک در دانشگاه صنعتی اصفهان به تحصیل پرداخت.

کنسرت پس از ۱۷ سال

زمان پس از ۱۷ سال دوری اجباری از صحنهٔ موسیقی رسمی ایران، روز پنجشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۸ در ۲ نوبت، در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران به اجرای برنامه پرداخت.

در اجرای این کنسرت که با عنوان «به تو می‌رسم دوباره» برگزار شد، بیش از ۳۰ نوازنده به رهبری ارکستر صابر جعفری حسین زمان را همراهی کردند.

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.