سیامک صاحبدل خواننده ایرانی با پاسپورت تقلبی دستگیر شد

خواننده ایرانی‌تبار، سیامک صاحبدل و همسرش سحر حیدرزاد هنگامی که قصد سفر به آلمان با پاسپورت تقلبی را داشتند، در فرودگاه استانبول بازداشت شدند.

فاواپرس: خواننده ایرانی‌تبار، سیامک صاحبدل و همسرش سحر حیدرزاد که در ترکیه زندگی می‌کنند، هنگامی که قصد سفر به آلمان با پاسپورت تقلبی را داشتند، در فرودگاه استانبول شناسایی و بازداشت شدند.

بر اساس اطلاعات اعلام شده این زوج ایرانی برای پرواز تهران و برلین چک‌این کرده بودند. آنها با پاسپورت ایرانی و بلیط تهران خود از بخش کنترل پاسپورت عبور کرده و سپس به دروازه پرواز برلین رفتند و در آنجا به ماموران هواپیما پاسپورت‌های تقلبی کلمبیا و انگلستان خود را نشان دادند.

فاواپرس / سیامک صاحبدل خواننده ایرانی با پاسپورت تقلبی دستگیر شد

تیم‌های بررسی اسناد واحد تجزیه و تحلیل خطر، وابسته به اداره پلیس فرودگاه استانبول به این وضعیت مشکوک شده و سیامک صاحبدل و همسرش را از نقطه کنترل گذرنامه از نزدیک دنبال کردند.

تیم‌های پلیس با مشاهده دوربین‌ها که نشان می‌داد این زوج به سمت دروازه پرواز برلین رفته‌اند، با پرسنل خدمات زمینی تماس گرفته و خواستار توقف این زوج شدند.

فاواپرس / سیامک صاحبدل خواننده ایرانی با پاسپورت تقلبی دستگیر شد

سیامک صاحبدل و همسرش که گذرنامه‌هایشان به دست کارکنان ضبط شده بود، این بار متواری شده و با گذرنامه ایرانی سوار هواپیمای تهران شدند. در نهایت ماموران امنیتی فرودگاه این زوج را از هواپیمای ایرانی پایین آورده و بازداشت کردند.

فاواپرس / سیامک صاحبدل خواننده ایرانی با پاسپورت تقلبی دستگیر شد

سیامک صاحبدل کیست؟

سیامک صاحبدل متولد سال ۱۳۷۰ خواننده ایرانی تبار نه چندان شناخته شده ای است که در سبک پاپ ترکی فعالیت می‌کند. ازجمله آهنگ های او می‌توان به سنسیز (Sensiz)، سوییوروم سنی (Seviyorum seni) و اولمویور (Olmuyor) اشاره کرد.

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.