شهاب جوانمردی نایب رییس دوم اتاق تهران شد

در نخستین نشست رسمی دور دهم هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تهران، رییس و اعضای هیات‌رییسه اتاق تهران انتخاب شدند و دکتر شهاب جوانمردی مدیرعامل گروه شرکت‌های فناپ، نایب‌رییس دوم اتاق تهران شد.

به گزارش فاواپرس به نقل از روابط‌عمومی و برندینگ فناپ، در نخستین نشست رسمی هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران در دور دهم که یکشنبه هفتم خردادماه برگزار شد، ۵ عضو هیات رئیسه اتاق تهران با آرای نمایندگان بخش‌خصوصی و دولتی انتخاب شدند.

در این انتخابات، محمود نجفی‌عرب به‌عنوان رییس، مهدی صادقی نیارکی و شهاب جوانمردی به‌عنوان نواب‌رییس، عباس آرگون به سمت خزانه‌دار و فرزین فردیس به‌عنوان منشی هیات‌رییسه برگزیده شدند.

در این جلسه برای کسب ۲ کرسی نواب رییس، شهاب جوانمردی، فریال مستوفی و مهدی صادقی نیارکی نامزد شدند که با آرای اعضای هیات نمایندگان، مهدی صادقی نیارکی با ۲۸ رای نایب‌رییس اول و شهاب جوانمردی با ۲۷ رای به‌عنوان نایب‌رییس دوم انتخاب شدند.

باید منافع همه فعالان بخش خصوصی را در نظر بگیریم

دکتر شهاب جوانمردی دراین جلسه اعضای هیات نمایندگان را نماینده ده‌ها هزار بنگاه عضو و غیرعضو در اتاق تهران توصیف کرد و گفت: در تصمیم‌گیری‌ها باید منافع همه فعالان را درنظر بگیریم.

مدیرعامل گروه شرکت‌های فناپ گفت: برای آنکه اتاق دهم، یک تفاوت اساسی با دوره‌های قبل داشته باشد، باید همه اعضای هیات نمایندگان، وظیفه‌ای را برعهده بگیرند و هیات رییسه نیز وظیفه هماهنگی را عهده‌دار شود. به بیان دیگر، قرار نیست که هیات رییسه به جای ۶۰ نفر یا ۶۰ تفکر تصمیم بگیرد و آن را اجرا کند.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.