مدیر روابط عمومی مایکت اعلام کرد:

بازی پابجی از روی بازارهای ایرانی اندروید حذف شد

بازی بتل رویال PUBG MOBILE (پابجی) به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه از بازارهای اندروید ایرانی حذف شد.

به گزارش فاواپرس، بازی PUBG MOBILE یکی از محبوب‌ترین بازی‌ها در سبک بتل‌رویال است که دقایقی پیش به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه از روی بازارهای اندروید ایرانی مایکت و کافه بازار حذف شد.

حدیث خسروی، مدیر روابط عمومی مایکت در واکنش به حذف این بازی از روی بازار اندرویدی مایکت گفت: «حالا که بازی پابجی موبایل از روی این مایکت حذف شد، کاربر برای دانلود این بازی به سمت گوگل‌پلی می‌رود. چون این یکی از بازی‌های محبوب است. هم‌اکنون پابجی روی مایکت ۵ میلیون دانلود دارد. روی مایکت ۵/۵۰۰ترابایت دانلود ماهیانه و ۲/۳ جست و جوی روزانه داریم. بخشی از ترافیک مایکت به دانلود بازی‌های پرطرفداری چون پابجی و CALL OF DUTY اختصاص دارد.»

او ادامه داد: «پس از حذف این بازی از روی مایکت، تمام این ترافیک به سوی گوگل‌پلی می‌رود. دانلود روی مایکت نیم بهاست، حالا کاربر برای دانلود فایل دیتاهای پابجی باید فیلترشکن خود را روشن کند، بازی را دانلود کند و به این صورت به خاطر این دانلود ارز از کشور خارج می‌شود. بازار اندرویدی چون مایکت ضرر می‌کند. به این صورت کاربر به سمت رقیب خارجی هم هدایت می‌شود.»

به گفته خسروی،به مرور با حذف این نوع بازی‌ها کاربر حس می‌کند که بازارهای اندرویدی ایرانی سانسور دارد و بی‌اعتماد می‌شود و بازی‌های پرطرفدار روی آن عرضه نمی‌شود و به سمت بازارهای خارجی می‌رود.

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.