در ایردراپ ترون 300 ارز دیجیتال رایگان دریافت کنید

اگر به کسب درآمد از طریق رمزارزها علاقمند هستید، این مطلب به شما کمک خواهد کرد تا از طریق ایردراپ ترون و دریافت رایگان ارز دیجیتال ترون به هدف خود برسید.

برای دریافت ارزهای دیجیتال روش‌های گوناگونی مانند استخراج و خرید و فروش آن‌ها وجود دارد، اما ساده‌ترین روش مشارکت در ایردارپ‌ها است که ایردراپ ترون یکی از آن‌ها به حساب می‌آید.

امروزه روش‌های مختلفی وجود دارد که شما می‌توانید از طریق آن‌ها با کمی تلاش به کمک لپ‌تاپ و گوشی تلفن همراه خود ارزهای دیجیتال مختلف را هدیه بگیرید و یا استخراج نمایید. یکی از این روش‌ها استفاده از ایردراپ‌ها است. اما ایردراپ (Airdrop) چیست؟

به زبان ساده اگر بخواهیم به پرسش بالا پاسخ دهیم، باید بگوییم که ایردراپ در ارزهای دیجیتال به معنی توزیع توکن رایگان بین دارندگان یک ارز دیجیتال (برای مثال بیت کوین) به عنوان پاداش است. ایردراپ نوعی تبلیغ برای یک بلاک‌چین خاص است و از آن برای دادن پاداش به کاربران وفادار هم استفاده می‌شود. در واقع ایردراپ ترون نیز تبلیغی برای کیف پول رسمی این ارز دیجیتال به حساب می‌آید.

به گزارش فاواپرس، ایردراپ به شیوه‌های متفاوتی می‌تواند انجام شود و البته همیشگی نیز نیست. در حال حاضر یکی از این شیوه‌ها که هم اکنون در جریان است و کاربران می‌توانند از طریق آن نسبت به دریافت ارز دیجیتال رایگان اقدام کنند، ایردراپ کیف پول موبایلی ترون لینک است.

دریافت ارز دیجیتال رایگان در ایردراپ ترون

روش دریافت رایگان ارز دیجیتال در ایردراپ ترون

حالا وقت آن است که به سراغ آموزش استفاده از ایردراپ ترون و بهره‌مندی از مزایای آن برویم.

برای استفاده از ایردراپ ترون و دریافت رایگان ارز دیجیتال (TRX) از آن، ابتدا باید کیف پول ترون لینک (Tronlink pro) را از گوگل پلی برای گوشی‌های اندرویدی و یا اپ استور برای گوشی‌های آیفون، دانلود و نصب کنید.

برای دریافت توکن‌های رایگان خود یا همان پاداش نصب این کیف پول در ایردراپ ترون لازم است پس از نصب اپلیکیشن، برای ایجاد کیف پول اختصاصی خود در آن مراحل زیر را انجام دهید:

  1. ثبت‌نام و ایجاد حساب کاربری (رمز باید حداقل 8 کاراکتر باشد و از حروف بزرگ و کوچک و عدد تشکیل شده باشد) [حتما به یاد داشته باشید که از کلیدواژه‌ها امنیتی که ترون لینک هنگام ثبت‌نام در اختیار شما قرار می‌دهد، پشتیبان تهیه کنید تا اگر رمز خودتان را فراموش کردید، بتوانید کیف پول خود را احیا کنید)
  2. پس از نصب و ورود به کیف پول ترون لینک به قسمت my در پایین اپلیکیشن بروید.
  3. در صفحه‌ی باز شده روی گزینه Friend Invitation بزنید.
  4. سپس در بالا سمت راست صفحه‌ی باز شده روی گزینه Claim Reward بزنید.
  5. حالا می‌توانید در قسمت باز شده، کد معرف را acak ثبت کنید. [ به کوچک بودن حروف توجه کنید ]
  6. تمام شد! تبریک می‌گویم به همین راحتی شما 300 توکن مجانی ترون دریافت کردید.

نکته: حتما باید کد دعوت را بزنید و ترون‌ها بعد از پایان ایردراپ داخل‌ حساب شما خواهد نشست. و در این مرحله تنها می‌توانید از قسمت Friend Invitation تعداد توکن‌های خود را ببینید.

لازم به ذکر است که قیمت هر توکن ترون در حال حاضر کم‌تر از یک دلار است، اما بر اساس تحلیل‌های موجود، این مبلغ می‌تواند تا 3 دلار به ازای هر توکن نیز افزایش یابد. بدین ترتیب با توجه به قیمت دلار، ارزش ریالی توکن‌های به دست آمده توسط شما در حال حاضر حدود 900 هزار تومان است که در آینده تا بیش از 60 میلیون تومان نیز می‌تواند رشد داشته باشد.

در حال حاضر بنیان‌گذار ترون لینک زمان مشخصی را برای پایان این ایردراپ مشخص نکرده است و اگر شما تا به حال نتوانسته‌اید در آن مشارکت کنید، هم‌چنان می‌توانید از ایردراپ ترون استفاده کنید.

نکته‌ی بسیار مثبت و خوشحال کننده در مورد ایردراپ ترون این است که وقتی شما توکن‌های رایگان خود را به دست آوردید، ترون لینک یک کد دعوت اختصاصی به شما می‌دهد که توسط آن می‌توانید دوستان و آشنایان خود را به این ایردراپ دعوت کرده و به ازای هر ثبت نام 300 توکن رایگان دیگر نیز به دست بیاورید و از این نظر هیچ محدودیتی وجود ندارد.

خبرهای مرتبط

 

مطالب مرتبط
1 دیدگاه
  1. آواتار علی اکبر حیدری
    علی اکبر حیدری می‌گوید

    اینا سایتهای استخراج ابری رایگان هستند تو همشون ثبت نام کنید منم دعا کنید
    https://dogeminingpaid.com/?ref=aliakbarheidari
    https://cmi-limited.com/?ref=aliakbarheidari
    https://lordmining.com/?ref=aliakbarheidari
    https://r.mvu.app/?invite=c5d3f785
    https://zepera.com/?ref=157291
    https://www.ryzex.net/a/5118210
    https://onlydoge.io/index.php?refer=79961
    این سایتم فوق العاده عالیه تا زمانی که روی مرورگرید کلود ماینیگ میتونید کنید حتما سیو اتوماتیک رو فعال کنید
    https://www.coinwetalk.com/cpucap/ethereum/ref/241433

ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.