آغاز ثبت‌نام بسته اینترنت رایگان ۷ گیگابایتی ایام انتخابات از عصر امروز

ثبت نام برای دریافت اینترنت هدیه ۷ گیگابایتی از امروز (۳ خرداد) به منظور تبلیغات انتخاباتی در فضای مجازی آغاز می‌شود.

به گزارش فاواپرس، روز گذشته وزیر ارتباطات در توئیتر خود اعلام کرد که بنا بر تجویز و تصویب ستاد ملی کرونا و با همکاری سازمان برنامه و بودجه به منظور ترویج تبلیغات انتخابات در فضای مجازی به جای تجمعات خیابانی و میدانی، بسته‌های اینترنت یک ماه رایگان به مردم عرضه خواهد شد. حالا او دقایقی پیش در حساب اینستاگرامی خود جزییات این بسته‌های رایگان انتخاباتی را شرح داده است. براساس توضیحات محمدجواد آذری جهرمی، ستاد ملی کرونا علاوه بر دستوراتی که به ستادهای انتخاباتی داده، خواسته تا از ظرفیت‌های وزارت ارتباطات نیز استفاده شود. در همین راستا در این روزها برای برای مردم بسته‌های رایگان اینترنت در نظر گرفته شده است.

جهرمی در توضیح جزییات این بسته‌ها گفت: «این بسته‌های هدیه ۷ گیگابایتی است و مدت آن یک ماه است و به هر کد ملی یک بسته تعلق می‌گیرد. برای اینکه به یکباره به شبکه فشار نیاید هم و سرعت افت پیدا نکند ثبت‌نام در یک هفته انجام می‌شود.» براساس توضیحات او تقسیم‌بندی ثبت‌نام هم براساس رقم آخر کد ملی خواهد بود. هر بسته از زمان فعال‌سازی تا یک‌ماه اعتبار دارد و بسته‌ها فقط برای اپراتورهای تلفن همراه ارائه خواهد شد. همچنین از امروز ثبت‌نام از طریق سایتی که اعلام خواهد شد انجام می‌شود و در این زمینه کاربران نیاز به ارسال کدی به شماره‌ای نیستند. جهرمی در این مورد تاکید کرده که کاربران مراقب کلاهبرداران باشند.

همچنین او یادآور شده که بسته‌های فعال فعلی کاربران به شکل رزرو نگهداری می‌شوند و پس از اتمام بسته‌های هدیه قابل استفاده خواهند بود.

روز گذشته (۲ خرداد) هم سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی هم از پخش آنلاین مناظرهای انتخاباتی توسط رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی خبر داد.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۲۸ خرداد امسال برگزار می‌شود.

خبرهای مرتبط

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.