الکامپ ۱۴۰۰ با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود

سازمان نظام صنفی رایانه‌ای اعلام کرد: نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) با رعایت جدی تمامی پروتکل‌ها و شیوه نامه‌های بهداشتی ۱۸ تا ۲۱ تیرماه برگزار می شود.

سازمان نظام صنفی رایانه‌ای در اطلاعیه ای با تاکید بر رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی مدنظر ستاد مقابله با ویروس کرونا در برگزاری نمایشگاه الکامپ اعلام کرد: با رعایت همین پروتکل‌ها و شیوه نامه‌ها تاکنون نمایشگاه بین المللی مواد شوینده، پاک کننده و بهداشتی و نمایشگاه بین المللی قیر و آسفالت در روزهای گذشته در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شده و چند نمایشگاه دیگر نیز تا قبل از برگزاری الکامپ، برگزار خواهد شد.

از جمله این نمایشگاه‌ها می‌توان به نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه، نمایشگاه بین المللی محیط زیست، نمایشگاه بین المللی تجهیزات آشپزخانه، حمام، سونا و استخر، نمایشگاه بین المللی کاشی، سرامیک و چینی بهداشتی و نمایشگاه بین المللی سنگ‌های تزئینی و معدن اشاره کرد.

در نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۰ نیز تلاش شده تا با فراهم آوردن امکانات بهداشتی لازم، تعریض راهروهای سالن‌ها و فعال کردن پخش زنده بخش‌های مختلف نمایشگاه، گامی مهم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی برداشته شود.

ثبت نام متقاضیان الکامپ ۱۴۰۰ از روز چهارشنبه ۱۲ خردادماه آغاز شده و علاقمندان می‌توانند تا پایان خردادماه با مراجعه به سایت این نمایشگاه نسبت به ثبت نام اقدام کنند./مهر

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.