حرکت اول در استارت‌آپ «نبض» سرمایه‌گذاری کرد

حرکت اول، بازوی سرمایه‌گذاری جسورانه همراه اول در کسب‌وکارهای نوپا، در استارتاپ نبض که در حوزه سلامت الکترونیکی فعالیت می‌کند، سرمایه گذاری کرد.

به گزارش راه فناروی روابط عمومی حرکت اول؛ این هلدینگ سرمایه‌گذاری در سال جاری نگاه ویژه به سلامت الکترونیکی دارد و اولین سرمایه‌گذاری خود را در این حوزه در اردییهشت ماه امسال انجام داد. توضیحات بیشتر درمورد این سرمایه‌گذاری در یک نشست خبری اعلام خواهد شد.

استارت‌آپ نبض در سال ۹۵ در زمینه ساخت تجهیزات توان‌بخشی راه‌اندازی شد؛ اما در مرداد ماه ۹۶ تغییر مسیر داد و در زمینه طراحی و ساخت ابزارها و گجت‌های هوشمند حوزه سلامت فعال به فعالیت خود ادامه داد. نبض همچنین موفق به کسب مقام اول حوزه سلامت در چهارمین گنگره بین المللی سلامت کشورهای اسلامی شده است. آرمین کریمی، مدیرعامل و هم بنیانگذار نبض، در مورد دلایل این همکاری اعلام کرد که از VCها و حتی شرکت‌های مختلف پیشنهادهای متنوعی داشتند: اما رویکرد تیم جوان و حرفه‌ای حرکت اول برای نبض می‌تواند معنای واقعی اسمارت مانی باشد.

حرکت اول به عنوان بازوی خطر پذیر گروه همراه اول در سال ۹۷ تاسیس شده و تاکنون بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان در کسب و کارهای مرحله میانی و بالاتر سرمایه گذاری کرده است.

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.