بازگشت فیلیمو و نماوا به انجمن صنفی نمایش ویدیویی آنلاین

انجمن صنفی شرکت‌های نمایش ویدیویی آنلاین (VOD و IPTV) با انتخاب دبیری باتجربه و بازگرداندن فیلیمو و نماوا، فعالیتش را پرقدرت‌تر از قبل از سر گرفت.

فیلیمو و نماوا، پلتفرم‌های محبوب نمایش‌ ویدیویی آنلاین، بهار سال گذشته از انجمن صنفی VODها خارج شده بودند. به‌نظر می‌رسد با تغییر تیم مدیریتی این انجمن، باردیگر نظر فیلیمو و نماوا به حضور در انجمن صنفی جلب شده است. به‌گزارش روابط‌عمومی فیلم‌نت، رشد فعالیت‌های VODها در سال‌های اخیر و افزایش تولید محتوای نمایش خانگی لزوم فعالیت جدی‌تر انجمن صنفی را بیش‌ازپیش کرد.

محمد صراف، رئیس انجمن صنفی VOD و مدیر پلتفرم فیلم‌نت، می‌گوید هیئت‌مدیره انجمن با اتخاذ تصمیمات جدیدی، محمدمهدی عسگرپور را به‌عنوان دبیر انجمن انتخاب کردند که در امور سینمایی و تهیه‌کنندگی بسیار باسابقه است و با قوانین تولید کاملا آشنایی دارد. عسگرپور پیش‌تر مدیرعامل اسبق خانه سینما بوده و به فضای پلتفرم‌های VOD مسلط است. از دیگر فعالیت‌های عسگرپور باید به دبیری سی‌و‌هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، معاونت هنری سازمان فرهنگی‌هنری شهرداری تهران، مدیرعاملی بنیاد سینمایی فارابی و قائم‌مقامی مدیر شبکه ۲ سیما اشاره کرد. عسگرپور در مقام کارگردان نیز ۱۳ فیلم و سریال در سینما و تلویزیون ساخته است.

تصمیم دیگر هیئت‌مدیره درباره بازگرداندن فیلیمو و نماوا به انجمن بود؛ به‌همین‌دلیل، مذاکرات و جلساتی با آن‌ها برگزار شد. صراف در‌این‌باره گفت: حضور این دو پلتفرم در انجمن مغتنم است و به‌لحاظ قانونی هم مشکلی وجود ندارد؛ چون دوستان انصراف کتبی نداده بودند.

رئیس انجمن صنفی VOD ابراز امیدواری کرد این انجمن در سال «تولید؛ پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» بتواند با برقراری ارتباط مؤثر با نهادهای قانون‌گذار، موانع پیش روی صنعت بزرگ و نوپای نمایش ویدئویی آنلاین را رفع کند.

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.